Gå til innhold

er valget viktigere enn hotell cæsar nå plutselig???

Anbefalte innlegg

Skrevet

det synes faktisk ikke jeg! Godt det finnes internett =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et høyt og rungende JA på spørsmålet ditt ;-)

Skrevet

Hehehhe jeg var ikke helt dønn alvorlig da;o)

Det er ikke veeeeeeeeeeeeeeeldig intr å sitte her og høre på Erna for å si det sånn!! Eller om folka i Erleveien, nærmere bestemt fru Greve(!) har stemt eller ikke... åh herregud sier jeg bare!

Vi får jo vite hvem som går av med seieren uansett..

Skrevet

Selv om jeg skjønte at du tullet HI, så er det mange som seriøst tenker slik....

Skremmende at en serie på tv som omhandler utroskap, snusk og annet søl kan få enkelte individer til å glemme at vi bor i et samfunn hvor kommunevalg/stortingsvalg er en av de viktigste måtene for oss "vanlige" til å ha litt medbestemmelsesrett til vårt eget dagligliv!

Skrevet

OI! Regner med at du tuller nå? Det aller meste er vel viktigere enn hotell Cæsar eller:)

Skrevet

uff ja gid! ;o)

Følger du ikke med på noe som ikke har med virkeligheten å gjøre? Ingen serier? Filmer?? Helt ærlig, det hørtes litt kjedelig ut hehe..

Jeg synes seriøst at hotel C er mer intr enn å høre på Erna jeg.. i alle fall myye mer morsomt og underholdene!

Skrevet

Gode Gud, hehehe :D:D:D:D:D:D:D

Skrevet

Kan tenke meg det det blir morsomt og underholdende den dagen vi må betale skyhøye skatter, døgnbetaling på sykehus og barnehageplass i 10 000 - kronersklassen!

Skrevet

Hehe hva har det med saken å gjøre? Satt du og så på erna som pratet og hjemme-hos reportasje hos gamle fru greve? Hva har det egentlig med det alle venter på?? Herlighet hehe ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...