tonebf Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 jeg har være alene med mini siden han ble født... hatt et forhold etter det.... savner vel egentlig noen og dele ting med osv og nå har en jeg gikk på ungdomsskolen sakt at han er interresert i meg.... 7 år siden vi har vært noe særlig sammen... så begynte vi plutselig og møte på hverandre osv.... så nå har vi være mer og mer sammen! han er en kjempesnill gutt, jobber i bhg så er veldig glad i barn og han er super med sønnen min... og har så mange av de tingene jeg ser etter.... men jeg klarer liksom ikke og tenke på han som noe kjærstematerielle tror jeg.... veit vel ikke hvorfor jeg skiver dette her heller men er bare så frustrert siden han er snill, glad i barn osv så hvorfor kan jeg ikke bare få følelser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå