Mamma til verdens beste barn Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Etter å vært veldig i tvil om hvilket parti jeg skulle stemme på fikk jeg endelig tatt en avgjørelse:) Og min stemme gikk til høyre, som ved de to siste kommunevalgene:)
♡ Rødhette ♡ Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Valgte i går jeg.. Men uansett hva jeg valgte så er jeg redd for at vi får den ordføreren her jeg bor som jeg så ABSOLUTT IKKE vil ha... =( Men har ihvertfall stemt slik at jeg kan klage etterpå.. he he he...;o
tonebf Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 stemt for lenge siden jeg... men tror vel også samme blir sittende her!
Lille Filur Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 Jeg også og det gikk fort! Bestemte meg i siste liten inni boksen hehehe. Eller ikke sååå i siste liten da, men bytta om litt der inne ja.
børdi Skrevet 10. september 2007 #6 Skrevet 10. september 2007 flinke du.-) jeg kom aldri så langt jeg,, men men,, ikke så farlig, for jeg skal ikke bo i kommunen her lenger enn 2 mnd til....:-) Ikke ante jeg hva jeg skulle stemme heller så... Ta det neste gang;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå