2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Noen som har lyst å fortelle meg litt? å va som skjeer nå liksom
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Det dannes en ny... I de fleste tilfeller. Men følg med om det skulle skje andre ting som tegner til fødsel.
2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 10. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2007 fikk beskjed hos legen , at det ville ikke dannes ny etter uke 26. for da var livmorehalsen ikke så produktiv lengre.
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 Javel. Jeg trodde den kunne dannes flere ganger jeg, noe jordmor fortalte meg sist jeg var gravid. Men hva mer sa legen om det da, siden du åpenbart har tatt det opp?
2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 10. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. september 2007 han sa ikke noe mere, enn som så.. derfor jeg spørr..
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 10. september 2007 #6 Skrevet 10. september 2007 Da ville jeg ringt han i morgen og spurt hva det innebar... Ikke hyggelig å bli sittende og gruble! Husker du når den gikk i forrige svangerskap?
2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 10. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. september 2007 nei mener den gjikk når vanne gjikk.. Jo jeg får nesten ringe..Tror jeg heller ringer jordmora hehe
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 10. september 2007 #8 Skrevet 10. september 2007 Ja gjør det! De vet som regel mer... Jeg husker ikke noen definert "propp" sist jeg... Og vannet tok de underveis i fødselen en gang. Jordmor visste ikke riktig etterpå! Tror forskjellene er veldig individuelle.
2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 10. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 10. september 2007 ja tiden vill vise :=) Begynner du å bli klar eller? *fødeklar*
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 10. september 2007 #10 Skrevet 10. september 2007 Ja! Jeg har hatt endel dårlige netter med mye harde kynnere, og da lurer man jo litt på om det skal utarte seg... Men jeg engster meg fælt og! Særlig husker jeg pressriene som uutholdelig vonde, og mista motivasjonen da sønnen min sto fast på et par-3 slike i sist fødsel. Det vil jeg IKKE ha tilbake. I tillegg tror jordmor at jeg har en stjernekikker inni der (ansiktet ligger først)... Noe som KAN bety lengre utdriving. Og om han ikke skrur seg er det det bredeste på hodet som skal ut først... Så det er så opp og ned med følelsene her!
2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 10. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 10. september 2007 ok, skjønner.. Ja, selv lå jeg 3 netter med lillen, å hadde ett rent H***** rett å slett, så jeg skjønner va du mener, Men jeg har da søkt om keisersnitt pga, følter ikke for det samme en gang til, fikk bristet bekken, å skiveutglidning,å det var rett å slett vondt.. Så håper på det, sellom det tar lengre tid å komme seg, så gleder jeg meg heller til det, enn å slite en gang til..
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 10. september 2007 #12 Skrevet 10. september 2007 PUH! Du banker meg massivt i all den fysiske smerten ved fødsel!!! GARANTERT. Jeg blir litt kvalm her jeg sitter. Nå burde jeg skjønne at jeg ikke burde tenke en eneste fødselsangst-tanke igjen i hele mitt liv... Men likevel. (Stikk innom BiMtreffsida forresten...)
2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 10. september 2007 Forfatter #13 Skrevet 10. september 2007 hehe.. fødeselangst e F** meg forferdelig.. Huff.. unne ikke nånn det Hopper inn til bimtreff å ser..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå