Trinemor7 Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Er på utkikk etter stelleveske, ikke altfor dyr, men en kul og praktisk en:) Kikka på en som het "skip hop duo" som så fin ut. Kosta 650 kr, men det koster kanskje de fleste?? Glad for svar! Klem
MimmiS Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Jeg har baby bjorn sin. Den er litt dyr, 700-800kr om jeg ikke husker feil, men den er veldig praktisk med mange smårom som holder orden på sakene. Den er helt svart og veldig nøytral og tidløs.
Tre tette! *07+10+11* Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 ikke kjøp brio sin! den er så enkel som den kan bli.. og koset 700!
Frukten og To små Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 vi får baby bjørn sin, skulle vistnok være en av de bedre! du får kjøpt de brukt også!
mummyme Skrevet 10. september 2007 #6 Skrevet 10. september 2007 www.babycare.no under vogntilbehør Stelleveske hard type Moderne stelleveske. Helstøpt (ikke tøy). Rommelig og kjempe praktisk Er med stellepute og flaske holder! Supersmart løsninger, har selv kjøpt denne.. EXIT & Tøff og liten selger den eller du kan bestille den på babycare for kun 249!!
Reidis Skrevet 11. september 2007 #7 Skrevet 11. september 2007 Eller gå likegodt på en veskebutikk og finn en romslig bag som kan henge over styret. En med klaff og gode lommer foran, som du kan putte mobil, lommebok, og andre småting i. Trenger ikke koste mer enn 2-300kr (Hadde en olebrummveske - liten og nett til 200 kr - den tok over for simostelleveska (som jeg trodde jeg måtte ha) etter ca 1 mnd). Ole Brummen brukes fremdeles ved behov (er jo ikke typisk stelleveske så mye mer anvendelig) Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #8 Skrevet 11. september 2007 babybjørn!!!! Har to til og med!!! DE er suverene!!!
Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #9 Skrevet 11. september 2007 ...ser Babybjørn har to modeller...hvilken anbefaler dere?
Gjest mor75 Skrevet 11. september 2007 #10 Skrevet 11. september 2007 Jeg kjøpte såkalt hardbag da førstemann kom.(Simo sin) Det er greit med plass i den. Men du kan ikke bare dra glidelåsen litt opp og stikke hånda nedi, du må åpne den skikkelig hver gang for å få tak i det du skal. Da andremann kom fikk jeg bruk for tvillingvogn. Plassen til å legge ting under den var litt smal, og umulig å få stelleveska under. Så da kjøpte jeg en liten bag av merket Samsonite, som ser ut som en liten skillpadde. Den kan lett trykkes sammen og skvises inn over alt. Så jeg hadde ikke kjøpt en hard stelleveske en gang til. Men siden jeg fikk førstemann er det jo kommet masse kule stellevesker!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå