_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Mine går i barnehagen og det ligger på ca 4 - 5 grader om morran... De er ikke ute og leker før rundt klokka 10 i barnehagen... Jeg lurer på om jeg må ta på de det om morran, de har med en i nettet med skift da... Synes den tida her er så vanskelig vært år...
Gjest Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Været nå om dagen er jo så skiftende. Akt fra iiiskaldt og surt, til opphold og faktisk deilig i sola. Vi tar på våre jenter strømpebukse om dagen nå, så får heller barnehagen ta av etter behov. De går ut i 9 tiden, og da er det veldig surt ute.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Japp, det har hun.Ullfrotte stiliongs under regntøy i dag. Ikke noe annet da. Like greit å finne frem ulltøyet som å sette på henne joggebukser eller noe under regntøyet. Uansett så er hun ute hele dagen i naturbarnehage da.
Gjest Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 Löste problemet med å ta på Janus regnbuebarn frotte ullbuksen idag og tynne MP ullsokker )
Lille Filur Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 Fikk beskjed fra bhg at han burde ha en strømpebukse på om morgenen. Men hittil har det ikke vært kaldt nok synes jeg. Det var veldig kaldt den dagen jeg fikk beskjed da ;o)
Gjest Skrevet 10. september 2007 #7 Skrevet 10. september 2007 ja det har hun ... er ganske kaldt her om dagen
Gjest Skrevet 10. september 2007 #8 Skrevet 10. september 2007 Nei, ikke enda. Det er over 10 grader her på østlandet hvor jeg hører til.
3b@rnsmor-30* Skrevet 10. september 2007 #9 Skrevet 10. september 2007 jeg har ikke begynt med det. har ikke sendt det med i skiftetøy-kurven heller enda jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå