Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Mine startet med kun å klø, men nå i det siste så har det begynt å svi skikkelig, akkurat som det er sår under huden. Vet jo at huden sprekker under, men aldri hørt om at det skal være smerterfult. Noen andre som opplever lignende ? Holder på å klø meg i hjel på magen også, plagsomt, men værst med svi`ingen!
Skorpio85*lykkelig 2 barns mor Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Mine klør ganske til tider.. Plagsomt.. Har ikke merket så mye til sviing, men ja.. Jeg har merket det.. Ikke noe behagelig i det heletatt...
Tre tette! *07+10+11* Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 jeg har ingen på magen, men begynt å få noen små på innsiden av låret. de klør ikke, men svir litt.. glad d bare er 3 uker til termin:)
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 mine verken klør eller svir!
buzzybie Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 Ja jeg klør,men ikke hele tiden..får fort blodutredelse dersom jeg klør,så prøver å smøre isteden for å klø..
MariaEW- 05.10.07♥ Skrevet 10. september 2007 #6 Skrevet 10. september 2007 mine svir ganske ofte, og da pleier jeg å "sette huden på plass igjen". preser huden "tilbake". det pleier å funke, pluss at jeg masserer inn med MYE olje..
SallyAnn Skrevet 11. september 2007 #7 Skrevet 11. september 2007 Jeg har ikke fått noen strekkmerker på magen (bortsett fra noen få jeg hadde fra før) men huden klør veldig likevel. Må smøre med feit fuktighetskrem flere ganger om dagen, akkurat som den bare forsvinner "svupp" inn i huden. Det klør verst rundt navlen der huden er mest strekt. Regner med det spretter fram et strekkmerke eller 2 snart...
Et mirakel i okt. + Edvard Skrevet 11. september 2007 #8 Skrevet 11. september 2007 JA!! det klør OG svir... argh.. men har bare fått sånne helt i overflaten. de er nesten helt "blanke", ser dm bare fra siden, nesten ikke forfra.. men de klør!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå