Heiaar har blitt 2-barnsmor Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Rart spørsmål, kanskje, men de siste dagen syns jeg babyen har sparket omtrent hele tiden. Man skal jo liksom kjenne et søvnmønster, men syns ikke det virker som hun har sovet noe de siste dagene. Kan hun være urolig? Har hatt en del kynnere og mensmurringer også. Noen av sparkene er så kraftig at det gjør vondt - nedover. Virker som om hun driver å prøver å presse seg ut, He, he... Er i 28+2. Noen andre som har vært borti liknende?
Tussa og Sofie Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Hun lurte sikkert på om "for mye" kan bety om bebin er stresset f.eks. Er jo ikke så rart å tenke det Datanerd. ) Det er visst bare bra med mye liv, jeg har tenkt tanken selv et par ganger når de ikke er mer en kanskje 1 time tilsammen ila min våkne tid hvor det er stille og man også kjenner liv hver gang man våkner på natten. Spesielt i veldig hektisk periode hvor jeg var stresset tenkte jeg ögså om det kunne påvirke barnet til å stresse med meg. )
Heiaar har blitt 2-barnsmor Skrevet 10. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. september 2007 Takk for svar, Tussa :-) Var akkurat det jeg tenkte på. Syns liksom hun burde sove litt innimellom :-) Får vel bare ta det som et godt tegn. Hadde vært værre om det hadde vært for lite, kanskje...
Tussa og Sofie Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 Absolutt, vi får bare kose oss med alt sprellet da har vi en frisk og rask baby i magen )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå