Gå til innhold

tittei :-)

ellemmelle og bitteliten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan står det til med jentene her inne? Synes vi er enormt flinke jeg som "holder ut" så godt som vi gjør :-) Det er snart gått 9mnd siden jeg fikk akutt babylengsel og egentlig synes jeg tiden har gått ganske fort.. Må innrømme at jeg synes det er pittelitt kjipt å høre om den ene etter den andre som enten skal gifte seg eller få barn, men får bare fortsette å håpe at det blir min tur en dag også :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det værste er når venninner begynner å lage barn jeg.Veldig glad på dems vegne men veldig misunnelig :)

Skrevet

:) jaa vi er flinke som klarer å holde oss holdt jeg på å si... fikk vite av besteveninna mi i stad at mannen hennes har klart å finne ut av ting.. så da skal vel få om ca 2år! blir gøy å følge med henne i allefall...

..jeg tar piller,,men håper hver måned at noe "galt" har skjedd... sukk , men det gjør det jo aldri... ;p

Skrevet

Jeg håper på omgangssyken etter at vi har hatt sex for da har jeg vel en sjangse for at pilla kommer ut :) Svømmerne kan jo ligge der inne i noen dager pluss at da er det jo et uhell og noe jeg ikke kan noe for he he :) Mannen min har sagt han vi prøve om et år så det er jo ikke noe krise for han heller :)

Skrevet

Heh, nå kan jeg ikke så mye om dette, men går du rundt og håper på å få omgangssyke er det vel mest FØR dere har sex det har noe å si om du tar pilla eller ikke. Og har man omgangssyke så har man kanskje ikke så lyst på sex (eller typen din har kanskje ikke så lyst på deg).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...