Sunniva78 har to små Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Har litt lyst å kjøpe stelleveske derfra... Hva koster toll/porto? Er det bra produkter? Jeg har tenkt å kjøpe en skip hop veske...
lykkeligste Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Jepp, har på min vogn! Utrolig greit å klipse den på hvertfall. Plassen er fin, og er i det store og det hele fornøyd! bestilte fra nettsiden deres, mener regningen totalt kom på rundt 450 kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå