Gå til innhold

Stakars liten..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå var småen så trøtt stakkar, han har sovet så lite i dag og ikke sovet siden kl 15. Bruker somregel å ha en dupp som varer til 17. og legge seg i 20-21 tiden.

 

Nå klarte han ikke å være voken mer, så han sovnet sittende i vippestolen. PRøvde å ta han opp å se om det var råd å få i han kveldsmaten med grøt før jeg la han, men han var jo helt i koma lille vennen min.

 

Så nå sover han uten kveldsmat... Skal tro hva denne natten kan bringe...

 

Mest sansynlig vokner han om noen timer og er lys voken som dagen selv, typisk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA han var så søt;) Mulig jeg ikke synst han er like søt når han er lys voken rundt midnatt og mye heller vil leke enn å legge seg;) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...