snartmammapåny Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Nå var småen så trøtt stakkar, han har sovet så lite i dag og ikke sovet siden kl 15. Bruker somregel å ha en dupp som varer til 17. og legge seg i 20-21 tiden. Nå klarte han ikke å være voken mer, så han sovnet sittende i vippestolen. PRøvde å ta han opp å se om det var råd å få i han kveldsmaten med grøt før jeg la han, men han var jo helt i koma lille vennen min. Så nå sover han uten kveldsmat... Skal tro hva denne natten kan bringe... Mest sansynlig vokner han om noen timer og er lys voken som dagen selv, typisk.
Gjest Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 dakar vennen..) hehe...så søt ser det for meg..)
snartmammapåny Skrevet 10. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2007 JA han var så søt;) Mulig jeg ikke synst han er like søt når han er lys voken rundt midnatt og mye heller vil leke enn å legge seg;) hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå