Gå til innhold

var helt utrøstelig i går...kan det være en reaksjon på grøten?


Rose -3. troll i 2012

Anbefalte innlegg

Tulla mi er nå 5 mnd. Hun veier bare 6,3 kg og var 3,7 ved fødsel så jeg er ikke så veldig imponert. 2,5 kg på 5 mnd er ikke så mye å rope hurra for mener jeg! Men helsestasjonen sier at jeg ikke skal bekymre meg da hun er helt proposjonert. Hverken tykk eller tynn. hun virker fornøyd men skal ha mat alt mellom hver 4. time til annen hver time døgnet rundt. Hadde håpet at grøt ville gi meg litt bedre netter etterhvert!

 

Tenkte jeg skulle begynne med noen smaksprøver med grøt. Begynte med 1 ts grøtpulver og økte mengden med 1 ts grøtpulver pr dag. I går fikk hun 3-4 ts grøtpulver i en relativt tynn grøt. En halv time etterpå skreik hun skikkelig og ingenting nyttet. grein i 2 timer før hun roet seg. Det jeg syntes var så merketlig var at det nyttet ikke å legge henne til brystet, noe som alltid fungerer ellers når hun gråte, men ikke i går. Smokk eller pupp gjorde gråten bare enda sterkere.

 

kan det være grøten hun reagerte på? Kan det være at magen hennes rett og slett ikke er klar for fast føde

ga henne maisgrøt som er glutenfri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Rose 80 !

 

Nei, tror ikke at grøten kan ha noe med skrikinga å gjøre, det kan ha vært noe annet.

Alle barn har jo sine dager med sånn skrikin , + at som du selv sier så er de 1. grøtene gluten fri.

Gi ikke opp grøten,, men ta det mer varsomt, chanita er 5 mnd og får bare 2 teskje grøt.

 

Hold oss oppdatert om dette da!

 

Lykketil!!!!

 

 

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det var tenner som plaget henne? I og med at hun avviste både bryst og smokk... Prøv å smøre gommene hennes med litt Dentinox og se om hun roer seg ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...