Gå til innhold

Rutletutt*Bias & Milla*


Anbefalte innlegg

Skrevet

Venninen min har sett litt på Bugaboo Cameleon, men hun slo den først fra seg siden den ser ut som en elendig vogn på vinterføre/skogføre? Er ikke dette en mer byvogn fremfor noe annet? Har du prøvd den i skog og mark, eller på vinterføre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gått endel på grusvei/skogsvei - det har gått helt fint, og møter en på veldig ulendt terreng el kan en som jeg skrev i det andre innelgget, bare snu styret og få de store hjulene foran og låse de små bak - da kommer den seg frem overalt! Har ikke prøvd den på vinterføre enda - siden jenta mi bare er 6 uker - men her i Bergen pleier det ikke være så mye snø at det gjør noe - så hun på butikken mente det ikke var nødvendig med vintehjulene - men det kan jeg jo se an. De vinterhjulene er jo endel større enn de små svingbare, men litt mindre enn de store bakhjulene. Da blir den jo som en vanlig firehjuling og kommer seg frem like greit overalt som de gjør:o) I tillegg er jo vognen veldig mye lettere enn vanlige firehjulinger, så da vil den jo bli bedre på vinterføre enn disse vil jeg tro;o) Jeg har ikke brukt min i byen i det hele tatt enda jeg;o) Går masse tur på vanlig asfalt og på grusveier.

Den er jo også super på kjøpesentre ol, den snur på en femøring og er så lett at jeg pleier å ha handlekurven i ene hånden og vognen i den andre uten problemer....den var ikke så lett med den store tunge Teutoniaen jeg hadde sist;o)

Skrevet

Takk Takk .o)

 

Da får jeg bare kopiere hele svaret ditt her, og sende det på msnen.. hihi .o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...