*Rutletutt* Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Var på 6 ukers kontroll i dag - hun var blitt 4460g og 55cm - var 3350g og 51 cm ved fødsel - ser ut til at jeg har nok melk til henne, ja;o) Veldig deilig å vite - siden jeg slet sånn med nok melk til Tobias.
Gjest Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Oj, det ser sånn ut ja...hehe. Bra det da. Hun er like stor nå som gutten min var når han ble født : ) Han var 4478 og 54 lang
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Ja da legger hun godt på seg, så melk har du nok av ja... Men forsatt er hun under vekta til junior da han blei født.. ;o) Han veide 4490 gr..
Gjest Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 Så flott! =) Godt å vite at du har nok. Er hun fremdeles urolig på kveldene? Hun er forresten fremdeles lettere enn begge mine gutter var ved fødslen ;-) Morsomt!
*Rutletutt* Skrevet 10. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. september 2007 He he - tidig:o) Ja, hun er ganske urolig om kveldene enda, men siden jeg vet hva som hjelper er det litt lettere - pusher henne bare på puppen til hun til slutt tar den - så sover hun godt når hun først sovner;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå