Gå til innhold

hva i huleste er galt med svigers???

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi bor i oslo,og de bor på nesodden....

de har ikke kommet på besøk siden småen var 8 mnd og intriserer seg null og nix... han blir snart 11 mnd...

flere i samme båt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann!

jeg bor i oslo men er vokst opp på nesodden:o)

rart at de ikke har vært på besøk eller vist interessert..jeg syns det er kort vei med båten..har pedla noen år mellom halvøya og byen..ring og be dem på besøk!

Skrevet

jepp... svigemor har ikke sett guttungen på snart 3mnd, sånn har det vært hele veien.. bor nå 20min unna..

Håper det går opp for dem hva de har gått glipp av...

Skrevet

svigers kan jeg ikke uttale meg om, men min bror som skal bli onkel(for første gang noen sinne) bryr seg også midt i ræva! Jeg velger å skylde på konda hans, hu er sikkert sjalu

Skrevet

har gjort det flere ganger.. begynner å bli lei

snakker med svigermor på msn nå og lurer på om jeg skal si hva jeg mener

Skrevet

Her er det heller avstanden som er problemet. Svigers bor i Sverige, og jeg skulle gjerne hatt dem nermere..!! Inviter dem på kaffebesøk en dag så ser de kanskje hva de går glipp av, når de kommer :)

Skrevet

men du... må nesten si dette,nå er det veldig lenge siden dere har sett jonathan og har flere ganger sagt at du må si fra når du kan komme på besøk,det er litt slitsomt å ta den lange veien ut til dere nå med han,synes det er dumt at han har så lite kontakt med sine besteforeldre,noe jeg skulle tro er i begge parters ønske... jeg vil ikke at familien skal være sånn og håper dette er noe vi kan ordne oppi...

dette skrev jeg til henne nå.... blir spennende å se hva hun svarer

Skrevet

Urgh, ja lykke til, det er bedre å få det opp idagen tenker jeg.

Kanskje de synes det er vanskelig eller slitsomt eller at de føler de trenger seg på. Burde jo ikke det når dere inviterer akkurat men...

Blir spennende å høre svar da.

Skrevet

ja det tok lang tid så skrev jeg... jaja.håper du tenker over det...

og så fikk jeg... dere får ha en fin kveld.... thats it...

Skrevet

Nei?? Snakk om å stikke hodet i sanda....den var feig! Synes det du skreiv fortjente et svar jeg.....

Skrevet

Så utrolig teit av svigermoren din!!

Hun burde jo forstå såpass at det tok sitt av deg og faktisk ta det opp med henne. Hadde ligget lavt nå frem til hun tok kontakt.. Kanskje hun ble så forfjamset at hun ikke visste hva hun skulle svare??

Skrevet

Nei, herregud, er det mulig! Uansett om du blir forfjamset eller hva, et voksent menneske med litt omgang, ville jo tatt det på alvor og kommet med en skikkelig respons. Nei vet du hva!

Du får bare drite i henne, så få kanskje samboeren din ta det opp med dem, kanskje det er enklere.

Kanskje er hun så stolt så hun ikke ville kommentere noe nå, men at atferden endrer seg med tiden....

Håper det ordner seg!

Skrevet

vet dere... jeg ble sååååå sint.... usikker om jeg gidder be dem på ettårs dagen hans!!!

Skrevet

mine svigers er også sånn men vi er nærmeste naboer da.bor 10 meter unna hverandre på samme tomt... mathias er 6 uker nå og dem har vært og besøkt oss 1 gang..... vi vil ikke ta med gutten ned dit for dem røyker inne og bryr seg ikke om at det er en baby der. jeg har helt gitt dem opp. vil dem ikke se barnebarnet sitt er det dems tap ikke vårt.

Skrevet

Svigermor løper ikke akkurat ned døren her heller ( Takk for det ) !

Viser lite interesse , men jeg syns sambo får ta det opp hvis han vil , jeg driter i det ! Her loss ... Men nå har vi god kontakt med svigerfar og hans kone , så snuppa her besteforeldre som bryr seg

Skrevet

Hei, dette minner meg om min egen mor. Hun har en helt vanvittig tendens til å neglisjere sine aller nærmeste og prioritere egne greier til en hver tid. Det er den nye generasjonen besteforeldre, kanskje? Ja, dem om det. Jeg har i åresvis latt meg berøre av dette, men for litt siden kom jeg fram til denne erkjennelsen: jeg kan ikke gjøre noe for å endre min mor, men jeg kan gjøre noe for å endre mine forventninger til henne. Jeg var sliten av å være sint og lei, jeg ga beskjed om dette, og siden har det gått mye bedre. Synd, men sant, Jeg KAN ikke forandre henne. Jeg kan bare forandre på hvordan det berører meg, og love meg selv å ikke bli sånn selv.

Lykke til! Invester heller i andre folk som viser litt mer interesse!

Skrevet

Kanskje de sitter og er fornærmet for at dere ikke har besøkt dem på lenge? Eller har dere det?

Hørtes rart ut ja! Synd for småen, han husker sikkert ikke hvem de er da.

Skrevet

har prøvd å høre om vi kan komme men det er visst alltid noe i veien... og lettere for dem å komme hit da de jobber i byen ....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...