mizza med nr.2 på vei Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Går det ann å operere bort strekkmerker??
snart mamma t 2:-) Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 en kan slipe det vekk men det er dyrt!! koster rundt 25-30000 kr.
mizza med nr.2 på vei Skrevet 10. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2007 oi...ja det er jo på en måte en skjønnhetsoperasjon så hadde regnet med at det var dyrt.. hvor utfører de sånn slipe greier?
Topp 10. Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 Vart litt gla jeg nå... at det iallefall er mulig å få redusert/fjernet de... får bare begynne å spare i tilefelle:)
mizza med nr.2 på vei Skrevet 10. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. september 2007 Ja det ble jeg også nå...for det ser rett og slett jævlig ut... Det er ikke en overdrivelse.. for litt strekkmerker kan jeg leve med. Men dette...nei! Så da får jeg bare spare...
Topp 10. Skrevet 10. september 2007 #6 Skrevet 10. september 2007 Jeg har allerede fått et par stykker, småe men de er der allerede i uke 19. Buhu!! Regnet med jeg ville få noen... siden jeg fikk en del på hoftene i tenårene, men disse har bleknet og minsket. Så det er bare å sett i gang å spare:) Men ble gla at det er iallefall noe man kan gjøre:) Og det er absolutt ikke lekkert!!! Stygt som f...
mizza med nr.2 på vei Skrevet 10. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. september 2007 det er godt at noen forstår... jeg er skikkelig frustrert over dette.. Mine strekkmerker er ikke små.. de dekker heele rompa og går nedover lårene.. og nå ser jeg at de begynner å strekke seg litt oppover ryggen også...! Jeg er 21 år og dette gjør meg deprimert....
Mamma til snart 4 Skrevet 10. september 2007 #8 Skrevet 10. september 2007 glad å høe at det ikke er bare meg!! jeg har hele magen, undermagen er det stor strekkmerker oppå magen noen mindre, men det er dekt, kommer jo til å henge etter fødsel;( jeg er 19 og kjenner at jeg beg å å bli deprimert pga dette;( har fått på sidene og lårene, når jeg var på tur fikk jeg så mye vann at det er kommer strekkmerker på leggene også;( orker snart ikke mer;) men men. .
mizza med nr.2 på vei Skrevet 10. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 10. september 2007 Huff...ja jeg føler med deg..! Jeg kjenner at selvtillitten min blir dårligere.. Jeg blir lei meg og deprimert p.g.a dette. Jeg føler meg rett og slett stygg.. Har ikke lyst til å kle av meg så samboer ser det. Æsj...
Tulletutta Skrevet 10. september 2007 #10 Skrevet 10. september 2007 Uff, kjenner det eg og ,viste jo at det kom til å skje, men er nesten så eg griner når eg ser bikini bilder av meg selv fra i fjor sommer, eller mage bildene eg tok i 2 mnd, nesten flat mage og ingen strekkmerker. Men håper dei kommer til å forsvinne sånn som dei eg har på lårene gjorde, som eg fekk som tenåring.
mizza med nr.2 på vei Skrevet 10. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 10. september 2007 Jeg håper jo at mine skal forsvinne også.. Men mine er så kraftige, store blålilla og overalt! Jeg er redd for å gå mer opp i vekt av frykt for at de skal strekke seg lengre. Magen har heldigvis ikke noen merker....Men blir magen større nå så sprekker det der også!
La07<3Sl09 - overtid Skrevet 10. september 2007 #12 Skrevet 10. september 2007 Jeg fikk veldig veldig mye strekkmerker over hele magen, på sidene på underarmen og nedover bena... det ble litt ekstra pga elveblest... meen jeg snakket med legen og jeg skal operere vekk de på magen og bruke laser og krem for å fjerne de på bena.. det koster ingenting fordi jeg har så mye.. men jeg må vente i minst 2 år og være 100% sikker på at jeg ikke skal ha flere barn før de gjøre noe.. men det er godt å vite at de blir borte en gang
mizza med nr.2 på vei Skrevet 10. september 2007 Forfatter #13 Skrevet 10. september 2007 uff...men jeg kunne jo godt tenkt meg ett barn til da. Så da må jeg vente med å gjøre noe med det til jeg ikke skal ha flere barn! Huff det høres så lenge ut. Men det gir meg allikevel håp...
Mamma`n til verdens nydeligste Skrevet 11. september 2007 #14 Skrevet 11. september 2007 Det er ikke sikkert at de går bort med sliping, desverre... Jeg forsøkte det for en tid siden, og de sitter like fordømt enda!! :-(
mizza med nr.2 på vei Skrevet 11. september 2007 Forfatter #15 Skrevet 11. september 2007 æsj..søren også... Men det er vel sånt med alle kosmetiske greier... finnes vel egentlig ikke no garanti. Men jeg betaler ikke 30.000 for noe man ikke er sikker på at fungerer... Eller...kanskje... jeg vet ikke jeg... uff.... =(
2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 11. september 2007 #16 Skrevet 11. september 2007 strekkmerker kan man fjerne med laser, å har du mye, så kan du få dekt det via staten, jeg fikk en del med min første, å fikk goskreven å dekt det av trygdekotoret, legen skrev brev inn. eneste jg selv måtte betale er 1200 i egenandel.
Mamma`n til verdens nydeligste Skrevet 11. september 2007 #17 Skrevet 11. september 2007 Hvor var du og ble de helt borte? vet du hvordan type laser de brukte?
vero:o) Skrevet 11. september 2007 #18 Skrevet 11. september 2007 men hvis du har overflødig hud i tilleg,så kan du jo ta mageplastik..da skjærer de jo bort mye av huden....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå