Gå til innhold

flere med termin rundt 12 mai som håper å føde på riksen?

ambumamma

Anbefalte innlegg

det håper jeg. sendte søknad idag. moro å se hvor mange det er som vil dit å føde:-) Er egentlig fra østfold, så får jeg plass blir det jo en liten kjøretur. men men

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har termin ca 11. mai. Hva er grunnen til at du ønsker riksen(bare lurer)? Trodde man bare fødte der man "hørte til" jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fritt sykehusvalg tror jeg, men at dere vil kjøre så langt når dere ikke må er et "pussig" valg:)

Men dere har nok deres grunner. Problemet med Oslo sykehusene er jo at de er så smekk fulle, at selv om man har "plass" kan man risikere å gå på en "smell.

Var jeg dere ville jeg holdt med i nærheten av der jeg bor. Noen fødsler går jo fryktelig fort, litt kjedelig å kjøre over en time da......

Men Rikshospitalet er et flott sykehus, men grunnen til at jeg kommer til å velge Ullevål og jeg kan velge, er pasienthotellet. På Riksen delte jeg rom med ei som hadde masse trøbbel med amming, gråt ikke barnet så gråt mor. Var umulig å sove, så jeg dro heller hjel så fort jeg kunne. Fryktelig slitsomt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil på riksen fordi jeg ikke liker meg i fredrikstad. og liker riksen godt. alle jentene min famile bruker stort sett et døgn på å føde så det skal gå bra, og skjer det fort må man jo bare ta det nærmeste.

og med fire felt helt inn og meg skrikende baki skal nok kællen klare å kjøre fort inn hehe:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

venter fortsatt i spenning på svar jeg. får det vel ikke før om enda en uke sikkert. forrige gang fikk jeg svar etter to uker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til gynekologen på fredag og så skal vi sende søknaden til riksen. Jeg tror vi kommer til å få plass der siden jeg hadde problemer med mitt første svangerskapet. Jeg føde på Ahus siste gang og det var helt greit! Men det er litt lang unna...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..Har foreløpig termin 14 mai..sendte søknad om fødeplass på riksen på fredag..krysser fingrene!Min første graviditet så har ingen erfaringer..men har hørt mye positivt om riksen..Lykke til, til deg også!kanskje vi ses :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...