Lykkemams Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 I dag fikk jeg følgende kommentar utenfor en butikk, da mitt hylende barn ikke hadde fått sin kjærlighet på pinne og jeg (endelig) klarte å sette en grense på en bra måte: "Er du klar over at barnet ditt kommer til å bære med seg denne episoden resten av livet? Bruk mindre tid på mote og sminke og ta bedre vare på barnet ditt, du!" Snakk om uvett, usaklig og destruktiv innblanding fra utenforstående... Og jeg som blir så fort usikker fra før - og som gjør så godt jeg kan, hele tiden!! Ble kjempelei meg, jeg! Heia positiv bekreftelse i stedet!!;D
Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Gud er det sant. jaja snakk om å ikke ha greie på barneoppdragelse hun der har jo ikke peling i det helle tattTviler sterkt på at ungen din kommer til å få variere men av dette
børdi Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 hadde smokt henne,,, går ikke an,,, kjenner jeg blir forbanna på dine vegne.... møkkafolk
KariMari Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 En ting er sikkert, du skal iallefall ikke bli lei deg! Dustefolk som ikke kan passe sine egne saker. Det er jo alltid i slike tilfeller man skulle hatt en treffende bemerkning.....som man som regel aldri har da:-/ Shit!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå