Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Gutten vår har begynt å sutte på hånda. Han er 3 mnd og har gjort det en stund nå. Er dette vanlig, eller betyr det at han blir en tommel- gutt?
Twins i magen <3 Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Tror de fleste spiser på hendene sine når de nærmer seg tre mnd. Det gjør gutten vår og, han blir 3 mnd den 14. Har akkurat begynt å finne hendene sine skikkelig. Og han sutter så siklet renner... håper ikke han blir tommelunge, da. Egentlig kan det være litt greit at de sutter litt på hendene også, da er det ikke storkrise med en gang smokken detter ut...
Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Babyen din har nok et stort suttebehov. Du kan jo evt. tilby smokk hvis du er redd han skal bli et tommelbarn.
Liten gutt i magen<3 Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 Fikk beskjed på helsestasjonen at når de blir rundt 3 mnd vil de sutte mye på hånda.Hun sa det var for å bli bedre kjent med seg selv. Mini her skal gjerne ha hele hånda inn i munnen hun da:) Men hun har et enormt suttebehov,har hun ikke smokken er det hånda med en gang
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 Det begynte jenta vår også med rundt den alderen. Hun er snart 5 mnd og gjør det fortsatt. Tror deter vanlig jeg... Hun bruker smokk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå