(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Jeg er gravid:-))) Du spådde sept/okt på meg:-)
Gjest Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Oi! Så spennede! Gratulerer så mye ) Har Sjaman mye rett Er hun flink?
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 10. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. september 2007 Ja jeg tror det-stemmer iallefall veldig godt på meg da:-)) Tusen takk foressten:-)
Gjest Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 Husker du eller noen andre adressen til hjemmesiden hennes?
Under den hvite bro Skrevet 10. september 2007 #6 Skrevet 10. september 2007 Flott sjaman har skiftet nick for en stund... hjemmesiden er www.sjaman75.piczo.com klem til deg og lykke til med spire...
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 10. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. september 2007 Tusen tusen takk:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå