Gå til innhold

En rosa trillekoffert er drømmen

Anbefalte innlegg

Skrevet

som kom i oppfyllelse idag:-)

Lille rosa har hver dag hun har vært i barnehagen rappet en annen liten pikes fine rosa trillekoffert, for den er så fiiiiin:-)

Idag fant vi en søt og rosa trillekoffert, eller tryllekoffert fordi den har blinkende lys på salg, og mamman måtte bare ha den til frøkna si:-)

Nå har hun vært ute i over en time og trillet denne blinkende kofferten med pappaklatten i hælene:-)

........og blinkingen stopper gudskjelov etter få sekunder. Men det tar vel ikke lang tid før hun finner ut hvordan det startes igjen;-)

Storesøster lurte på hva hun skulle med den kofferten og da ble både matbokser, drikkeflasker, luer og votter og alt det andre man drar med seg hver dag dratt frem.........for hun MÅTTE jo få den gilde rosa kofferten..........IKKE SANT?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

klart hun måtte ha den!!!!!!!!

alle må ha rosa trillekoffert, det er bare ikke alle som har skjønt det enda!

Skrevet

Ihvertfall ikke hun dumme dama i skranka på Gardermoen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

hun som jeg kalte alle de fine tingene???? er det hun du snakker om, eller er det flere hyggelige damemonstre der?

Skrevet

Hehehe, ja det er "din venninne" jeg snakker om...................;-))

Skrevet

godt, jeg håper nemlig ikke hun har vært et kloningsprosjekt....

:-)

Skrevet

Selvsagt må lille rosa ha rosa trillekoffert! Skulel bare mangle det, slikt hører fine frøkner til:)

Skrevet

Selvfølgelig må hun ha rosa blinkende trillekoffert!

Mye kjekkere å trille matboks,votter og drikkeflasker i den vel :)

Og den matcher vel de høyhælte røde skoene :))))

Skrevet

Jupp, rødt og rosa er ikke så galt det altså;-)

Og gjett om vi skal ha god tid på vei til barnehagen imorgen da:-) Trille tralle trille trall:-)

Skrevet

Så nusselig! En rosa blinkende trillekoffert!

Nesten så jeg ønsker jeg var litt mindre rødstømpe :o)

Selv ikke mormor, som var her i nesten 2 uker, kom hjem fra butikken med noe sånt!

Skrevet

Nei det er ikke galt i det hele tatt. Leste i ettermiddag i en avis at høstens mote faktisk er å sette sammen alt som egentlig ikke passer sammen :))

Og rosa og rødt har vi jo alltid lært at ikke passer sammen..så er tidsriktig hun snuppa di ;)

Skrevet

Trollmor, rødstrømpe eller ei, har man lyst har man lov:-))

You go girl:-)

Skrevet

Gjett hvem som dro kofferten etter seg hjemmefra og ned i barnehagen? Fullstappet med matboks, drikkeflaske, ulltøy og utedress:-)

Så målbevisst, hun skulle klare det, tung var den også, når dumme mamman hadde stappet den full.

Vi nesten "kranglet" om å følge henne.....hehehe.......snakk om forelskede foreldre:-)

Endte opp med at jeg gikk og pappan tok bilen med ned. Så var vi begge med inn og koste oss litt sammen før jobbene kalte.

Når pappan skulle hoppe av der han skulle, så sier han: JEG henter idag! Jamen sa jeg, du er jo langt unna. Jeg kommer tidligere hjem og henter henne gjentok han da.

Det er så utrolig godt å kjenne at vi begge prioriterer de samme tingene når det gjelder barna. De kommer før alt annet.

Heldige er vi:-)

Skrevet

Ja, er det ikke godt?!

I mitt første ekteskap følte jeg at vår datter ble en stafettpinne som ble nesten som et "problem" mht hvem som skulle hva. Skilte meg, tok et ordentlig oppgjør med meg selv og har heldigvis funnet en mann som har de riktige prioriteringene!

Ser det veldig tydelig nå. Har snakket en del med min eks i det siste da han sliter litt i sitt nye forhold. Og selv om jeg unner han alt godt så vet jeg jo også at han har havnet i den situasjonen han har pga de prioriteringene han har gjort og verdsatt. Og jeg skal ikke stille meg til doms over noen, men glad at jeg og min kjære tenker likt akkurat her!

PS! OG skjønner godt gleden over kofferten. Her har Leo funnet storesøsters gamle rosa trillekoffert og du må tro at den er stas. Det er vel ikke den ting som ikke fortjener en liten trilletur sånn innimellom ;-)

Skrevet

Rosa trillekoffert er den store drømmen hos storesøster her, så vi ma nok til innkjøp vi også.

Hadde hun sett rosa så hadde hun nok blitt veldig misunnelig....:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...