Gjest Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Venninen min som er høygravid trenger litt tips ang. hvilken vogn hun skal velge. Hvilken vogn har dere? Og hvorfor?
Gjest Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Hadde til mini en simo duovogn, hadde simo kombi til de andre to. Valgte simo fordi det er ett godt merke, er god plass i baggen (spes duo) til voksipose, vi kan ha ganske så kalde vintre her vi bor. Minsten lå i baggen til han var over 8 mnd. Den var knallgod å trille, sommer og vinter, men man er avhengig av stasjonsvogn, vi fikk den hvertfall ikke inn i sedan-utgaven vår...
Gjest Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Brio Race til Kevin Nicklas har vi kjøpt en Emmaljunga Smart duo til
cec26 Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 Urban Jungel vogn.. helt nydelig å kjøre og stooooooooooooor plass .. Min eldste sønn på snart 3 år, og han er lang... kan sitte fint oppi den vonga og har god plass...
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 Jeg har Teutonia, prestige, duo 2006 modell. Kjempe fornøyd med vogna, både når det gjelder størrelse, vekt, og komfort for tuppen.
*Rutletutt* Skrevet 10. september 2007 #6 Skrevet 10. september 2007 Bugaboo Cameleon til Milla - er veldig fornøyd med den:o) Har enda ikke merket noe negativt med den. Den har stooooor babybag som også er veldig lett å klikke av vognen og bære med seg. Vognen er veldig lett (9 kg komplett) og den er da lett å trill + lett å ta ut og inn av bilen - kan lett løfte hele vognen med en hånd (uten unge oppi). Lett å legge samme og slå opp, vendbar sittedel + styre, teleskopstyre, stor handlekurv under som kan snøres sammen, genialt regntrekk som en kan ha på uten at kalesjen er på om en vil det - så barnet får fullt utsyn selv om det regner;o), veldig grei sportsvognsdel som bare vippes bakover i liggestilling - bedre ergonomisk sett enn de som bare blir helt flate + at selene alltid er riktig på og barnet sitter godt uten å sige ned. Trekket kan lett tas av for vask eller byttes ut om en blir lei fargen;o), Den er veldig god å trille og de små hjulene foran kommer seg lettere og bedre fremover enn man skulle tro - jeg har gått mey tur på grusveier uten problem og skulle det bli et problem kan en bare snu håndtaket sånn at de store hjulene kommer foran - da kommer den frem overalt! Kan også få egne vinterhjul til den om det er ønskelig. Hmmmm...var vel det jeg kom på;o) Kan absolutt anbefale den med andre ord;o)
snartmammapåny Skrevet 10. september 2007 #7 Skrevet 10. september 2007 Kommer helt ann på hvordan hun har tenkt å bruke vognen. By vs land? LAnge spaserturer eller inne på shoppingsenter? Trille i all slaks vær eller vare i sol og pent? JEg triller lange turer i allslags vær, så min vogn må være lun og isolert mot vær og vind. Hjulene er solide og gode på all slags underlag. JEg har ikke behov for å ta vogna med på buss hver dag, og selv om jeg triller på shopping ofte så er jeg ikke avhengig av å ha en vogn som sniker mellom reolene på butikkene;) Den perfekte vogna for meg har vist seg å være Emmaljunga Edge. En duovogn med stog bag og mange praktiske finesser.
BettyBoob Skrevet 10. september 2007 #8 Skrevet 10. september 2007 OTH Urban jungle - elsker den vogna! En drøm å kjøre!
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 10. september 2007 #9 Skrevet 10. september 2007 HAr Simo dypvogn, har brukt denne typen til alle mine 3, stor og romslig, god plass til pose.. MEn, vi har også Emmaljunga City Cross, som vi ska bruke når mini er vokst ut av Simoen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå