Gå til innhold

Har dere stemt da jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har jeg, men det er hemmelig valg.........ædabæda;-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

klart jeg har stemt!!! Jeg måtte til og med ringe litt rundt å fortelle det sånn at jeg fikk applaus! Jeg liker nemlig fortsatt å gjøre voksne ting, da føler jeg meg på en måte helt ordentlig, og da blir jeg stolt, og ringer for å få skryt, ikke bare en gang, og ikke bare to , men tre! ha ha ha ha ha ha

Skrevet

Flink er du:-)))

Skryte skryte skryt!!!

Skrevet

Jepp, selvsagt!

Jeg stemmer alltid. Husker jeg irriterte meg grønn over å være ett år for ung til EU avstemningen, men var masse på stand og slikt;)

Skrevet

Javisst...i siste liten...phu.. stilte vi nesten hele familien.Køståing ble moro for de som lot seg storsjarmere av min lille blide gutt!

For først.....

måtte jeg bare dra med samboeren på Barnas Hus.... :)

Han synes det er gøy å shoppe...og opptil flere julegaver!? ble innkjøpt. Og apropos forrige tur dit,og nydelige kjoler...venninnen min på sørlandet har en lita skjønn tulle som blir 4 år i oktober :)) Gjett hva hun får ;)

Skrevet

Selvfølgelig Klatten, vi er jo modne kvinner i vår beste alder som bryr oss om samfunnet vi lever i :o)

Fikk det inn med teskje av mine foreldre at stemme var enste mulighet for å hevde egne synspunkter høyt og delta i diskusjoner!

Skrevet

Oh yes!!! Kom hjem i akkurat passe tid før valglokalet stengte. Karopappa og jeg byttet midt i bading og kveldsstell så begge skulle rekke å løpe ned :)

Men jeg har ikke tid til å dibbe i kveld altså. Vi følger med på alt som er av valgsendinger, nettsider og tekstmeldinger, for vi er veldig spente på om Karomorfaren blir ordfører.

He he, i politikerfamilien min var det ikke mange som hadde tid til å vinke "god tur til Oslo" til oss i dag. Mamma, pappa og søster var alle utskremte til å lede hvert sitt valgdistrikt og stakk avgårde før hanan gol med manntall og plakater.... Så her i gården stemmer vi, ja :)

Skrevet

Å så spennende da Karomamma!

Det vil si at du rett og slett kan ende opp som ordførerdatter da - det er tøft:-)

Bare ikke gjør som datteren til han vi har lest mye om i det siste;-)

Skrevet

Han er inne eller? Tror jeg har funnet ham:-))

Heia heia heia!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...