Gå til innhold

Finnes det noe som kan hjelpe..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det noe som kan fjerne strekkmerker?? De starter på lårene og går over heeele rompa og begynner å gå oppover ryggen...!! Jeg kan ikke se i speilen lenger for jeg blir så lei meg da.. Til og med mamma sa at det var det værsste hu hadde sett.. Dette plager meg skikkelig.. for nå kan jeg ikke gå i bikini...sexy undertøy for samboern kan jeg bare glemme... jeg føler meg stygg! Hva skal jeg gjøre... går det ann å operere det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, stakkars deg, ikke noe morro og føle seg slik. Og det er visst ingenting som kan fjerne det på det nåværende tidspunkt, og for de fleste vil disse strekkmerkene bli mye mye mindre synlige når huden har gått tilbake til seg selv igjen. Hør med en hudpleier/hudlege evt om det finnes noe god hjelp og få.

Synd at det skal gå sånn på selvtilliten din, men jeg er sikker på at samboeren din synes du er like flott som før :o) Du bærer jo bebisen hans!

Skrevet

De blir mye lysere med tiden, men er nok redd de aldri blir helt borte. Vet ikke om de kan fjernes med f.eks laser. Dette kan du sikkert finne ut på en eller annen klinikk. Jeg har noen lyse som nesten er borte, mens andre større og bredere jeg må leve med. Noe skikkelig dritt det der....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...