Solmamma Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Den lille spiser vanligvis hver 3 - 4 time, men i går og i dag er hun umettelig... Gråter ved brystet og sulten like etter at hun har fått mat virker det som. Nå fikk hun nettopp mat og det er bare en time siden, før det gikk det bare to timer. Kommer noe i nærheten av munnen skal hun virkelig suge på det, om det er hennes hånd eller min finger eller... Hun får fra begge bryst, til vanlig vil hun bare ha av ett. Hun virker misfornøyd og gråter til og med like etter mat... Kan det være at jeg plutselig har lite melk? Eller er dette typiske økedager? Og hvis det er det er det lett for henne og komme tilbake til vanlig rytme igjen etterpå? I natt sov hun egentlig som normalt, fra 21 til 6, men da fikk hun og fra begge bryst og det forlanger hun aldri.. Hun er 3 mnd, hva tror dere?
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Høres veldig ut som økedøgn det der:-)) Slitsomt når det står på, men varer som regel ikke i såå mange dager i slengen. Hadde en periode her for 3 ukers tid siden. Vesla hang konstant i puppen i 3 dager, holdt på å bli tullete jeg... Men vips, så gikk det 4 timer mellom måltidene igjen. Min er snart 5 mnd.. Bare gi henne pupp når hun ønsker du, så går det seg til igjen.
Mia_I Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Vi hadde også tre sånne dager for noen uker siden.. slitsomt, men bedrer seg heldigvis! Så er nok økedag, tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå