Lisa*5november* Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Jeg er alene og lurte på om det er flere i samme båt her?
Rakri Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Ikke alene nå, men var det sist... så jeg har erfaring med det. Husker jeg syntes det var litt trist å ikke ha noen der som ville kjenne på spark, være med på kontroll og slikt. Etterpå opplevde jeg det verre å ikke ha noen å dele gleden med, enn det å ha all jobben alene... Hadde likevel barnefaren med på fødselen, men det angret jeg på etterpå. Så tenk deg godt om i forhold til hvem du velger å ta med deg. Det er iallefall min erfaring. Lykke til uansett
Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 er i forhold,men mannen min er på havet 1mnd og jemme 1mnd så han har kun vært med på en time hos jordmor å på ultralyd,så er store deler aleina,syns d er litt kjipt,men d er bare slik d er,tenker at man må jo ha penger å så å han er jo jemme på fødselen og ett par mnd etterpå da så å vær gang jeg snakker m han så spørr han jo hvordan d går og sier at han tenker mye på oss så d er jo positivt
Tre tette! *07+10+11* Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 jepps:) helt alene her...bare 3 uker til termin så da er jeg ikke alene lenger:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå