Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Hei! Bare lurte på om du noen gang fikk noen priser av Ingeborg fra Krabi-spesialisten.com? Vært innom den siden, og det ser jo helt fantastisk ut!! Ståe ikke priser der, nemlig.Takk for tips. Hilsen hun som endelig får giftet seg!! hehe (Må nesten være anonym litt til, siden det ordentlige frieriet liksom ikke har funnet sted ennå, og ingen vet noe)
Happy H Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Hei igjen anonym!!!! dette blir jo bare super spennende.. fikk ikkje priser av ingeborg sjøl,men sender med en oversikt eg fikk av ei her inne som giftet seg der.. ho og fikk all hjelp av ingeborg!!!=) Vi betaler ca 54000.- KR (alt er nevnt i KR) *Kjole 1500-5000.- (iflg Ingeborg så bruker de ikke mer en 3-5 dager på kjolen) *Hjelp av Ingeborg, dekorasjon, brudebukett, knapphullsblomst, fotograf, videomann, transport, champagne, leie av sted(vi gifter oss på stranden, men det er leie av en cafe som vistnok gjør alt mye finere når selveste vielsen er) 6000.- *Reise 23000.- *Lommepenger 15000.- *Prest 5000.- inkl reise og overnatting for presten. Det ble veldig spesifik, men nå ser du i allefall hva vi har betalt! Når du ser alt dette i helhet så er det jo veldig billig, men tanke på at bryllupsreisa er inkl!!!!=) Vi begynte planleggingen i aug/sept. Vi skal være der i 2 uker og sigers reiser hjem etter første uka, så bi blir igjen alene siste uka. Vi skal på på Ao Nang (det ligger 20 min uten for Krabi by og 3 timer fra Puket flyplass) Middag er ikke inkl i prisen, men Ingeborg ordner med det også, så det er bare å betale til resturanten. Vi skal prate med resturantan når vi kommer ned for å bestemme hva vi skal ha til mat!
Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Tuuuusen takk Helt supert!!! hehe... mulig jeg er litt overivrig her, siden frieriet ikke har funnet sted ennå, men jeg vet jo at han skal gjøre det innen kort tid, og det er dette jeg har ønsket meg i mange år! :-) Snakkes! Takk for god hjelp. Forløpig
Happy H Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 gleder meg til å høre alt om frieriet når den tid komme!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå