Anonym*Gullklump* Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Modning?? Hvordan blir dette sjekket og når pleier de å sjekke det?? Hvem er det forresten som sjekker det?? Håper veldig på svar for er nysgjerrig når det gjelder dette..
~SnartMammaTilTre - 11.06.08~ Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 På meg har dette blitt sjekket ifm selve fødselen på sykehuset. Jeg ble sjekket i det jeg kom inn (rett før igangsetting andre gang), og etter det med jevne mellomrom i løpet av fødselen. Det er jordmoren som har sjekket dette på meg, og de brukte fingrene sine. Jeg klarer ikke å beskrive det noe nærmere, da jeg faktisk ikke har helt oversikt over hva de drev med "der nede".
gla_mamma Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Da jeg var i uke 39-40 sjekket jordmora modningen på meg på den vanlige svangerskpskontrollen. Jeg lå på rygg på undersøkelsesbenke mens hun førte fingrene inn i skjeden og målte ved hjelp av dem hvor stor åpningen var. På selve fødselen sjekket de meg ved innkomst og i løpetav dagen, særlig i de fasene hvor riene ble mer intense for å se hvordan utviklingen gikk...
twoboys & a girl Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 Ble sjekket på sykehuset da jeg kom inn med rier 9 dager over tiden. Foregikk som hun har beskrevet over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå