Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 har du svart på den tråden du la ut for noen dager siden om drømmemannen?? venter spent. *hint, hint* =)
Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 hei jeg har slettet profilen min her inne som du kanskje kan se...samt at jeg har fått meg nytt nick som jeg ikke vil avsløre enda... litt privat men ok...skal se om jeg finner tråden og kan sende deg en pm...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå