Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Gir dere det hvis de har litt feber også?
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Ikke før tempen er på 39 og over.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 ja det var det jeg trodde.. er egentlig ikke for å gi det uten grunn liksom.Hadde en diskusjon med et vennepar om det i går og de gir det bare hun er litt varm..syns det er litt unødvendig jeg da.
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 Jeg har bare gitt det en gang. Hun hadde bare 38,5 men det var stekende varmt ute og vi skulle kjøre tog hele dagen. Jeg synes ikke man skal gi paracet for ofte, men heller det enn å la babyen pines.
Twins i magen <3 Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 Vi har gitt når han er litt varm og virker veldig utilpass. Skal føye til at dette ikke har skjedd så veldig mange ganger i hans 3 mnd gamle liv, da. Men vi var til legen i helga pga masse ras-skriking og hosting etc. Men legen fant ikke noe, og mente skrikinga skyldtes mageknip. Han sa vi kunne gi for det også, opptil fire ganger i døgnet. Synes det virker litt rart å gi paracet for magesmerter, men...
1jente2gutter Skrevet 10. september 2007 #6 Skrevet 10. september 2007 Jeg gir pinex i flytende form,da er du sikrere på at barnet har fått i seg det det skal ha og det virker like fort eller fortere enn supp. Gir ham det viss han er varm,sutrete og utilpass/dårlig form og feber og viss han har mye mageknip og hyl skriker.Det eneste som hjelper her
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 10. september 2007 #7 Skrevet 10. september 2007 aldri gitt stikkpiller, men gitt paracetamol (calpol) i dråpeform når hun plages med tenner eller er forkjølet med litt feber. Ved tegn til at hun er veldig utilpass om natten har jeg ikke nølt. Alltid ventet 6 timer mellom hver gang hvorfor er du anonym? Det er jo et ærlig spørsmål
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 10. september 2007 #8 Skrevet 10. september 2007 Jeg har fått beskjed om ikke gi stikkpiller ofte. Som jeg sa over her, at helst ikke før temp er på 39 og over. Barn kan være varme veldig ofte, så hvis man gir piller hver gang, så kan de til slutt bli imune mot det, og at det ikke vil virke den dagen du virkelig trenger en virkning. Anbefaler IKKE hyppig bruk av stikkpiller..
Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #9 Skrevet 10. september 2007 Hun trenger ikke nødvendigvis ha feber for at jeg gir stikkpille, det er jo smertestillende også. Hun fikk en i kveld til kveldsstellet, har blitt forkjølet og er utilpass... Det verker sikkert i kroppen hennes, dem er jo mennesker selv om dem er små. Hvorfor skal dem pines da?
♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡ Skrevet 10. september 2007 #10 Skrevet 10. september 2007 Vi ga gullet en smertestillende nå i kveld, pga magesmerter... Stakkar liten, men det virker ikke som det virker nei...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå