Gå til innhold

rar farge på avføringen ??????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har den siste mnd hatt veldig lys farge på avføringen, nesten besj i fargen.. noen som har en formening om noe kan være galt, pleier jo å være ganske mørk til vanlig da.. er i uke 35 med tvillinger

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke, men søk inne på lommelegen.no f.eks. eller hør med legen din om du er bekymret.

Skrevet

Kontakt legen din. Avføringen skal være mørkere på fargen, men vet ikke om svangerskapet har noe å si.

Skrevet

Kontakte legen din du. Det at du har en lys farge på avføringen kommer av at kroppen din ikke tar til seg den neringen du skal ha eller noe i den duren. Min mor jobber som hjelpepleier og hun sier at en slik farge på avføringen ikke er en bra ting og at man da skal kontakte lege.

Skrevet

takker for svar, får kontakte legen min i morgen. har hatt det slik i en mnd nå så litt bekymret. men har liksom håpet det skulle forandre seg av seg selv. men tydlig vis ikke...

Skrevet

Enig med dem som sier at det kan ha noe med at du mangler viktige næringsstoffer. Jeg har det absolutt motsatte, og det er jern som gjør det. Få i deg noen vitaminer og jern... Er du mye sliten også?

Skrevet

Dersom gallegangen er tett kan man få lys avføring. Det som farger avvføringen og urinen er gallefargestoff.Så en ev.gallestein kan gjøre dette. Ring legen din og spør.. Vil ikke skremme..det er da ikke sikkert det er dette,bare vet at det kan skje:)

Skrevet

Jeg har også lys farge på avføringen. Etterom du skulle ta kontekt med lege, kan du være så snill å dele resultatet (altså hva han sa) med oss?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...