snirkeline Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Hvilke erfaringer har dere med det? Innsendinger pr.brev eller nettbasert? Tok dere opp lån/fikk stipend? Var det greit å evnt.få seg jobb etterpå?
Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 Hei Ikke for å drepe drømmen deres men slet skikkelig med dette studiet. Jeg har brukt snart 2 år på det og er ikke kommet lenger enn til innsending 5 av 18 !! Tar det per prev, får stipend/lån i LK Stresser nå på med omskolering etc fordi jeg ikke får fullført pga nakkeproblemer Et kjekt studie- men bare forbered dere på å JOBBE HARDT! Det er veldig krevende, både for det ene og det andre.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Nå skal jeg være dønn ærlig med deg. Interiørkonsulent-studiet på NKI er det mest populære, antakelig blant hjemmeværende mødre som oss. Altså utdannes det en haug med NKI-interiørkonsulenter, som jeg dessverre ikke tror er så veldig ettertraktet på markedet. Nå er jeg ingen ekspert, men vet betydningen av å gå de rette skolene. NKI er i og for seg bra nok det, har selv tatt et enkeltstående kurs der (annen retning), men jeg tror det er mye opp til deg selv om du får jobb etterpå. Du kan alltids starte for deg selv, men det er tøft.
Enda en på vei Skrevet 10. oktober 2007 #5 Skrevet 10. oktober 2007 Hei, jeg ønsker å selge mitt utstyr til Interiørkonsulent NKI. Noen som ønsker å kjøpe det? Send meg en mail på: [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå