Gå til innhold

Noen som har/ har hatt nyfødte på antibiotika?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt har blitt 11 dager gammel og har hatt en urinveisinfeksjon, og han skal fortsette og gå på antibiotika i 4 uker til, men han får så grusomt vondt i magen av den.......han blir fryktelig urlolig etter han har spist, og jeg merker han har vondt i magen....det går gjerne 3 kvarter til en time før han roer seg......er det noen som vet om noe han kan få, noe jeg kan gjøre for og lette litt på magen hans.......har jo mest lyst til og gråte når jeg ser han har det så vondt.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gutten min har også hatt uvi og går på antibiotika, han var fem uker da han ble lagt inn på sykehuset for at det hadde spredd seg til nyrebekkenbetennelse...

jeg gir bare sviskejuice jeg så virker det som om det gjør jobbe sin gitt:)

har gutten din vert til utredning enda? er visst veldig sjelden med uvi.. bare 2 % av alle guttebabyer som får det på ett år.. de har tatt masse tester av gutten min..:/

Skrevet

Et godt råd til deg: kjøp probiotika til gutten din. Fås på helsekost, fra en produsent som heter biocare. De har laget probiotika (gode tarmbakterier) for spebarn, tror de heter noe med B1?. Den kan hjelpe. Sender dere gode tanker

Skrevet

Han har vært på ultra lyd og skal på undersøkelse med kontrastveske om 6 til 8 uker.....han hadde e-coli i urinen dagen etter han ble født.....vi har vært på sykehuset i 10 dager og endelig kommet hjem....er førstemann så jeg er naturligvis overbekymret..... men de har jo kjørt hestekur på han og både crp og hvite antall har gått ned til det normale....ultralyden også var normal, men de ville ta kontrastveske undersøkelse bare for og være sikre...... må nok bare holde ut, og prøve diverse remedier.... takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...