hollering Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 En liten pjokk på 16 mnd som har falsk krupp og hadde 39 i feber i natt,nå er de ute og triller tur og det blåser surt ute og det er kaldt i lufta. Jeg hadde ikke gjort det.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Kald luft er vel det beste for unger med falsk krupp.. og feber hadde jeg også trillet tur med så lenge ungen hadde ok med klær på seg..
hollering Skrevet 10. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2007 Skal man ikke holde ungene inne når de har feber og en hel feberfri dag etter det? Trodde det jeg.))
Holly❄️ Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 kald luft er kjempebra for de med krupp/falsk krupp... sikkert derfor de er ute...
Omr Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 Man skal HOLDE BARNET HJEMME FRA BARNEHAGEN når de har feber + en feberfri dag etter det... ikke inne;)
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 10. september 2007 #6 Skrevet 10. september 2007 Kald luft hjelper mot falsk krupp, og barn med feber tar ikke skade av frisk luft. Det er verre å pakke inn et barn med feber da det kan bli overopphetet
Nettimor Skrevet 10. september 2007 #7 Skrevet 10. september 2007 Har selv en sønn som nettopp har hatt falsk krupp og både jeg og brødrene mine hadde det mye da vi var små. Det beste man kan gjøre da er å ta barnet ut når det er kaldt, evt holdet barnet over fryseren slik at det kan puste inn den kaldt luften. Det er fordi de hovne luftveiene åpnes av den kalde luften. En skal selvfølgelig kle godt på barnet først da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå