Willy Wonka Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Skal på journalskriving onsdag morgen på Bærum sykehus.
alvis Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Det tar opp navn, adr o.s.v. Så spørr jordmor om du har noen ønsker/tanker om fødselen. F.eks. smertelindring, badekar, angst o.s.v. Du får informasjon om epidural og amming. Du kan spørre om det du måtte lure på. Har du ikke født før så viser de deg rundt. Det er avsatt ca 30 min.til samtalen.
Påtjukka og Tobias Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Jordmor spør egentlig om akkurat det samme som legen/jordmor spurte om på første kontroll da helsekortet ble fylt ut. Som navn,adr,navn på barnefar,om det er noen sykdommer i familien o.l. Og så fikk jeg brosjyrer om smertelindring og om sykehuset og barsel. Min samtale var over på 15 min. Egentlig ganske kjedelig...ingen omvisning for det har de som regel ikke tid til. Men dette var jeg forberedt på da jeg i forkant spurte jordmor som jeg går til kontroll hos om det er noe vits at barnefar er med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå