Holly❄️ Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Super irriterende... Prøvd og sette på en gang med 90 grader, men det hjalp ikke.. helt på med tøymykner, for at det skal lukte bedre, men til ingen nytte... nesten ikke vits i vaske klærne da, de stinker jo etter vask.. HJELP!!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Det er et sånn filter et sted på maskinen du må rense. Har ikke funnet det på min enda. *ler* Uansett så hjelper det å kjøre gjennom med klorin og på kokvask uten klær da.. og så en ny kokvask med bare vaksepulver.
Holly❄️ Skrevet 10. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2007 ånei, må jeg lete etter noe inni den maskina? hehe... hvilket filter da? det jeg fant 49 kr og to hårklemmer i i en gang??
ABC123:-) Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 Er vel en selvfølge, men det hjelper godt å ha døren åpen når maskinen ikke er i bruk... Jeg tror den sure lukten kommer av fuktig miljø i trommelen.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 Hehe..sikkert der. Det er ikke INNI maskinen liksom..men en luke utenpå tror jeg. Mange her inne som har forklart at man må finne det og rense det, jeg har lett og lett..men finner fjan ikke noe luke ELLER FILTER. Så prøv med klorin du.
Gjest Skrevet 10. september 2007 #6 Skrevet 10. september 2007 halv kopp hvis eddik og sett å maskina, ha dette inni trommelen. Bakterier i trommelen luker, eller dte er den ventilen men eddik renser ut uansett så skader ikke:)
Holly❄️ Skrevet 10. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. september 2007 Jeg brukte vel 4 ganger før jeg fant det til slutt.. eller, da fant mannen min det for meg:P Ikke lett, for man måtte fikle med noe greier som nesten var usynlig for og åpne lokket inn det hvor filteret var... :s
-Hengebuksvinet- Skrevet 10. september 2007 #8 Skrevet 10. september 2007 Her selger de et middel hos vaskemaskinforhandlere, som visstnok skal hjelpe.
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 10. september 2007 #9 Skrevet 10. september 2007 Kan hjelpe å rense beholderen for vaskepulver og skyllemiddel også. Og innenfor beholderen også. Setter seg sånn "gjørme" etter gammel såpe og dritt der. Det lukter surt. Bruker oppvaskebørste og dusjen inni der jeg. IKKE børsten til kjøkkenet asså hvis noen lurte....hehe....
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 10. september 2007 #10 Skrevet 10. september 2007 Om det hadde vært oppvaskebørsten så hadde det ikke vært så galt som de som jeg hørte om som vasket dokosten i oppvaskemaskinen....æsj!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå