Gå til innhold

Hvorfor er det sånn??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det slik at et kristent menneske kan legge ut i det vide og det brede om hvor kristne de er, hvor bra gud er, hvor sterk i troa de er. I tillegg prøve og få alle og en hver til å bli kristne. Men hvis en som ikke er kristen sier hvorfor h*n ikke tror osv. så blir de kristne sure/sinna? Mener den som ikke er kristen tar så feil osv.

 

Vi ikke kristne skal alltid høre på dem, men med en gang vi åpner kjeften så er det ikke bra nok å ikke tro... De dømmer jo da.. De kristne godtar jo da ikke alle mennesker..

 

Hm.. Skjønner ikke.. Ikke lett å dirskutere med et kristent menneske om troa syns jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men "vi" som ikke er kristne, mener jo også at de kristne tar feil ;-)

MEN, skjønner hva du mener!!!!

Skrevet

Men de blir så furtete når de ikke klarer og overbevise en ikke kristen..

Skrevet

Jeg synes ikke det er slik.

 

Noen mennesker med liten toleranse for andres verdensoppfatninger finner man i alle grupper. Men "de kristne" er ikke noen spesielt homogen gruppering.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...