Gå til innhold

Gavepakken fra Libero

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, da kom pakken som vi får ved 6-mnd fra Libero, eller i hvertfall brevet med en gavesjekk og beskjed om at pakken kan hentes hos Lindex. Fryktelig tungvint for oss som bor en 2 timers tur ifra.

Ikke nok med det, men når vi kom på butikken og skulle hente den fikk vi jaggu beskjed om at den må bestilles etter hvert.Er det vært all reisingen for denne pakka? Hva er inni den?

Merkelig system!! Er det slik andre steder også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er 5(eller noe) up&go bleier, En pakke engangs smekker, liten boks med leverpostei, en slags tynn regnjakke.......tror d kanskje var noe mer også men var det jeg kom på...

Skrevet

jeg har nå vært 2 turer på lindex for å hente dene pakken du snakker om...men bomtur hver gang..tar ca 40 min å kjøre for oss. Heldigvis har vi vært på kjøpesentret i forbinelse med andre ærend også.. Siste gang jeg var der. fikk jeg beskjed om å ringe på forhånd, så skulle de legge av hvis de hadde inne.. Gruelig tungvint dette ja!

Skrevet

Var tydeligvis heldig jeg da som finn min med en gang... Uten noe sånt styr..

Skrevet

vi har heldigvis kjentfolk i nærheten av butikken som vil hente pakka for oss.

Ja hvorfor gjøre ting enkelt, når det går ann og gjøre det max tungvint.

Skrevet

Måtte bare gi beskjed om at "den tynne regnjakka" er en stor smikke. -viser til svart her oppe..:Bare så ingen barn løper rundt i smikken på en regntung dag!!

Skrevet

Asså...jeg må ha fått feil pakke jeg tror jeg. Pakka mi inneholdt i alle fall masse ting som passet til nyfødt. Mini-bleier, ammeinnlegg og sånt...

Sendte de mail, men har aldri hørt no mer fra de!

Skrevet

Ja de sendte en påminnelsemail rett før han ble 6 mnd. Veldig greit fordi jeg er meldt inn i litt forskjellig og hadde ikke fått med meg 6mnd pakken. Dro rett ned til lagunisen og hentet pakken. Masse artig oppi, men ingenting fra Lindex..hm hm..knitne..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...