Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dukken er akkurat året og etter henting i bhg i dag er hun fullstendig hysterisk.

Hun vil ikke ha mat, hun er tørr og ren, virker frisk og er hverken febril eller smertepåvirket.

Men hun maser om pupp, pupp, pupp.

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lagret litt fort, "noen" satt seg på tastaturet.

Hun henger på meg og drar i genseren og peker og pjatter og dersom jeg sier at det ikke er pupp å få nå hyler hun til igjen...

 

Problemet er at hun er vant med pupp til legging og dersom hun får nå er det ingenting igjen til da.

Hva gjør jeg?

Skrevet

Hei!

Er hun akkurat begynt i barnehagen? For min snuppe hadde en slik periode akkurat hår hun var begynt i barnehagen.

Hylte, skreik og var masete og surkete! Tror rett og slett det var formange intrykk og at hun var sliten! Blir jo lange dager for di små!! Etter en liten måned begynte det å gå seg til,å nå er alt bare topp:)

Skrevet

Det er en enormt stor overgang å begynne i barnehage! Mange barn trenger mer nærhet, gi henne det. Det gjør henne trygg. Brystene dine produserer så mye barnet vil ha, så ta det med ro, melka kommer!

Skrevet

Nei, hun har gått der i såvidt over en mnd nå...

 

Men det løste seg tilslutt, aner fremdeles ikke hva det var, men spise selv med skje, da ble det stille. (ig jeg måtte vaske hele huset og ungen etterpå, men verdt det:p)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...