Gjest Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Gleder meg masse og er spent på om de klarer å se kjønn. Har skikkelig guttefølelse så får se om det stemmer:o) Sist jeg var på UL 13+3 sa hun at hun ikke så noen "guttetiss" men at det kanskje var for tidlig å se. I følge det kinesiske fødselskartet skal jeg få gutt men hadde vært morro med jente siden jeg og mamma er eneste jentene i familien. Har en hau av lillebrødre 2 ekte, 1 halv og en stebror.
<3 <3 <3 juuuhuuuu <3 <3 <3 Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Lykke til og håper alt er vel! jeg har termin rundt samme dato men skal ikke på ultralyd før 27 sept.... alt for lenge til! hehe... men vet det er tvillinger allerede og magen er stor! men uansett tvi tvi!!! skriv når du vet hva du får. klem
C&L snart m BaBy igjen Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 oh så spennende. Jeg har samme termin som deg og skal på ultralyd neste uke. Gleder meg også masse. Jeg har skikkelig jentefølelse hehehe. men det er bare å vente. Håper jordmor kan se kjønnet da jeg er veldig nysgjerrig;) Masse lykke til imorgen, hold oss oppdatert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå