"husmor"med lille Nora Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Eg har fødd!!! Etter 34 timer med rier kom endeli Nora! hun var 2670g og 47cm. fødselshistorein kommer senere.
Gjest Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 gratulerer!blir hyggelig å lese enda en fødselshistorie:o)
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Gratulerer så mye og lykke til videre!! :-))
lille bubblen min;) Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 gratulere en kjæmpe masse
line_n & sara Skrevet 10. september 2007 #6 Skrevet 10. september 2007 Grtulerer!! 34 timer med rier!! du er iallefall tøff!
Lisa*5november* Skrevet 10. september 2007 #7 Skrevet 10. september 2007 åååå, så koselig! gratulerer så masse til dere.
vårina Skrevet 10. september 2007 #8 Skrevet 10. september 2007 Gratulerer så mye med jenta! Håper det går fint med dere:-) Så snart du får tid og orker må du komme innom chatten og fortelle. Venter spent på alle detaljene..hihi Klem
*1+1=2 små* Skrevet 10. september 2007 #9 Skrevet 10. september 2007 gratulere:) *glede seg* Håper du får en fin tid med den lille jenta:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå