1stor1liten =) Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 bestilte meg en julekaldender å brodere,men har ikke gjort det før. Tenkte bare jeg skulle lære noe nytt det sto på mønsteret at det skulle telles fra midten, og hvordan er stingene jeg skal sy?
Arb.ledig husmor Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Det er sikkert korssting du skal sy, iallfall det som er mest vanlig... Ved å dele på midten, kan du jo brette den i to, og dra/sy en tråd gjennom på langs, med flere ruter i mellom... Det samme gjør du på tvers, og da får du et sentrum på stoffet... Det er iallfall sånn eg pleier å gjøre det...
sveis Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Brett tyet to ganger slik at du finner midten. Rekne derfra til et passende sted hvor du vil begynne. Regner med det er korssting. Står det ikke forklart hvordan du syr stingene? Det pleier å gjøre det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå