Gå til innhold

Ja jeg er gravid!

Anbefalte innlegg

Skrevet

en test til! Tydelige blåe streker! vi skal ha en baby til med termin ca 16.mai! :) dere som kjenner meg her vær så snill ikke si dte til noen! vi vil fortelle familiene våre selv, må bare vente de første 3 mnd. er ca 5 uker på vei. dette er helt uvirkelig. er i en helt egen bobble!! :) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

wow :)

er du glad for dette altså?

bare lurer siden du virka så itvil før idag :))

gratulerer så mye :))

Skrevet

jeg er fryktelig sjokkert og noe usikker, men hva skal vi gjøre da? :) :) abort er ikke noe vi vil. :) (ikke noe galt til de som velger det altså, bare er ikke noe for oss)

Vi må jo bare være glade å ønske den lille spiren velkommen! :) det blir spennende og utfordrende, men alikevel verdt det! :)

Skrevet

det var han som leste av den 2. testen! :) han var helt i sjokk han også! vi hadde jo bare "nesten" sex EN gang! :) dette er helt uvirkelig! ;)

Skrevet

åhh, herlighet! Åssen i verdens land har dere rukket det da? Brukte dere ikke prev og satt den første gang dere hadde sex etter fødselen? Helt utrolig da:-) Tror jeg hadde fått fullstendig hetta jeg, he he he! Du skal ha ros for at du tar dette sportig:-)

Men jeg må si at jeg er glad det ikke hendte meg! Fikk beskjed av legen om å vente 2 år før neste svangerskap pga bekkenløsning så jeg håper at du ikke har vært plaget av det.

Riktig lykke til:-)

Skrevet

Jøjje meg. Hvor gammel er henrik når den nye kommer da?? Hehe. Må si dere har vært maks uheldig..eller heldig. Alt etter som man ser det. Hehe.

Skrevet

gratulerer så mye!!

ser du har roet hodet ditt litt.. og faktisk er gald for dette nå! det er jo kjempebra!!!

jeg har to tette, men ikke så tette som deg da... det har vært slitsomt, og er det enda til tider, men det er jammen meg så koselig å atte =) ville ikke bytta for alt i verden.. og ungene har virkelig glede av hverandre =)

Skrevet

Ja det ble litt surr til meg før i dag! hehe. er mye mer rolig nå! :) :) vi gleder oss masse! :) nå må jeg bare prøve å holde meg i skinnet de neste ukene å IKKE fortelle noen det! herregud Mamma kommer til å klikke! HEHE. :)

så EMILIE kjære snill deg! IKKE si noe til kathrine er du snill! vi vil fortelle selv når vi er over de tre mnd!? jeg håper du forstår! :)

Skrevet

Sikker på at det ikke er bare er hormoner etter fødselen da.

Man kan ha positiv test i mange uker etterpå

Skrevet

er det sant???!? kanskje det! Skal uansett til legen på onsdag så da får vi se, men nå håper jeg jo egentlig jeg er gravid da! :) hehe

Skrevet

Takk jenter! :) :) var helt i sjokk før i dag men nå er jeg kjempe glad

Skrevet

Wow, gratulerer!!!

Jeg orker ikke tanken på sex ennå engang jeg også er du allerede gravid igjen (",)

Du får ha lykke til:)

Skrevet

gratulerer!!! så gøy m så tette barn da!!!

men vil ikke tro graviditetstester viser positivt etter fødsel slik pøbern sier... trodde hcg hormonet ble borte utover svangerskapet jeg, at hvis man tar en test når man f eks er 6 mnd på vei viser den negativt fordi man ikke produserer hcg lenger.. men det er kanskje noen som vet mer om dette! er hvertfall det jeg har "lært"!!

Skrevet

Har lært at HcG bare stiger jo lenger ut i sv.skapet man kommer jeg, men er ikke sikker..

Gratulerer iallefall :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...