Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 nei, det kan jeg aldri tenke meg at noen vil påstå.
♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡ Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Tror 1-2timer er max, da blir det hjelp eller ks?
Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 Hm.. Ja, etter 4,5 timer så ble det asså vakuum.. Men ingen gjorde noe før det.. Alt gikk bra asså, men bare lurte litt, for syns jeg bare har hørt at folk ligger i max en time.. Hvorfor skal man ikke ha pressrier for lenge?
snartmammapåny Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 Jeg hadde pressrier i 3timer. Men småen var ikke kommet ned i "kanalen" før den siste halvtimen. Lå liksom litt på skeiva i bekkenet mitt. Tror nok ikke det er normalt, men gikk helt fint da. Nå hadde jeg "vanlige" rier i bare 1,5 time da. Så om jeg hadde hatt lenger tid med rier så hadde jeg nok ikke orket så lenge med pressrier.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #6 Skrevet 10. september 2007 Gullet mitt kom heller ikke ordentlig ned, stjernekikker. Men jeg hadde rier i 15 timer før pressriene også da..=/ Skikkelig ekkelt det der å ligge med pressrier, men ikke få lov til å presse.. Man ligger jo bare å skjelver da..
Angela83 #superstolt mamma# Skrevet 10. september 2007 #7 Skrevet 10. september 2007 eg hadde pressrier i 4 timer...ble tatt med vakum til slutt
Gjest Skrevet 10. september 2007 #8 Skrevet 10. september 2007 nei det er veldig lenge, jeg hadde i 2 timer og det er lenge.
Gjest Skrevet 10. september 2007 #9 Skrevet 10. september 2007 det er ikke normalt. men det skjer med noen. jeg hadde pressrier i over tre timer før hun ble tatt med vakum. de lar en holde på lenger så lenge de ser at man kan klare å få til ordentlig pressing. jeg presset på hver eneste pressrie til jeg virkelig ikke hadde mer krefte rå gå på.Babyen hadde helt fin puls hele tiden så det var derfor de lot meg fortsette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå