Gå til innhold

Tenner!!! Hjelp!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillesnuppa har holdt det gående med SKRIKING i hele natt. Hun hadde feber og var helt utav seg.Vanligvis så sover hun som en stein i 10-12 timer, men i natt hadde hun tydeligvis veldig vondt et eller annet sted. Kan det være tenner?? I dag er hun i godt humør, men vi ser på henne at hun ikke har det helt bra, målte feberen på henne nå og den var 38,9. Får de så høy feber når det er tenner på gang??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt!! Ingen som vil helpe meg litt?? :-)

Skrevet

Gutten min hadde feber da han var blitt 5 måneder. Hadde 39 i feber. Vi fikk beskjed om å gi stikkpiller.

Tok også en våt klut(lunken mot kald) å la på diverse steder på kroppen.

Han er 6 måneder,men det er ikke kommet noen tann enda. Legen sa det kan være at de er på veg ut av en forkjølelse...

Skrevet

Hm, litt rådvill jeg også.. hvor gammel er barnet ditt? har dere forsikret dere om at det ikke er noe annet? kanskje en kald bitering hjelper mot kløe dersom det er tenner på vei? jeg ville kanskje tatt en tlf til hs eller mor og hørt med den feberen.. Lykke til da!

Skrevet

Takker for svar!

Snuppa er 4 1/2 mnd. Hun har vært forkjølet den siste uken, men ikke noe mer enn snørrete. Var på helsestasjonen når hun var som verst snørrete, men de mente det bare var en vanlig forkjølelse. Men feberen startet i natt. Får ringe legen visst den ikke går ned igjen nå, har gitt henne pinex.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...