Nesly Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Fikk mensen igjen for 3 uker siden etter min første fødsel. Har en gutt på 7,5 mnd. Har nå begynt å prøve på nr 2 da vi vil ha 2 tette:-) Bør jo mest sannsynlig ha hatt el nå, (dersom min syklus er stabil da..) men har ikke sett noe som helst utflod eller hatt el-symptomer.. Kan man ha el uten "symptomer?? Noen som vet??
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 EL kan være med og uten symptomer, jeg har berre deler
Nesly Skrevet 10. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2007 OK. Dette vil si at en kan ha hatt EL uten noe som helst utflod eller el-slim??
Dette skal gå bra Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 Da lurer jeg på noe...Jeg har aldri før kjent noe til at jeg har EL, unntatt den siste uken. Helt siden tirsdag i forrige uke til igår har jeg hatt murringer, og omtrent kjent som om eggstokkene mine har vridd seg. Nesten vondt til tider. Jeg vet at jeg skal ha EL ca. i denne uken som har vært, og tenker at det må ha vært det, men trodde at EL kun var en dag? Betyr det at jeg har hatt EL i flere dager, eller kan du kjenne murringene flere dager før og etter EL? Noen som vet? Jeg prøver å bli gravid, og håper jo på at vi traff denne gangen, men er så usikker på når jeg faktisk hadde EL.
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 10. september 2007 #6 Skrevet 10. september 2007 man kan ha vondt i flere dager i forveien og på EL dagen, dette varierer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå