Gå til innhold

Så jævla urettferdig!!!! Langt!

Anbefalte innlegg

Gjest ninja & mikrovampyren:)
Skrevet

Mamma døde 19 februar 2004, 22:06. da jeg var 17 etter lang sykdom. Jeg savner henne så vanvittig mye.

Jeg hørte på en sang i sted som minner meg slik om henne og jeg begynte å gråte og gråte.

Det er jo ikke sånn det skulle være. Mamma var så snill og god. I begravelsen hennes kom det oflk hun ikke kjente lenger,mne fra da hun var liten. De kom langveis fra. Gamle venner av meg som ikke er venner av meg lenger kom også. Det var så fullt. JJeg gråt ikke hele tiden mamma var syk men så spilte de "eg ser" og da gråt jeg. Jeg satt på førte rad og jeg begynte å gråte så hardt at mange kom opp og trøstet meg, hele begravelsen ble litt satt på vent for jeg gråt sånn.

Jeg husker ikke stemmen hennes lenger og det gjør så vondt. Jeg husker hvordan hun så ut da jeg kom ned der hun lå og var død og hun var varm og hadde et smil om munnen. HUn var så fin. Så ut som en engel. Varm var hun også. Jeg kunne ikke tro at hun var død.

Jeg er helt alene, fare nmin går rundt og slenger dritt om moren min hele tiden, samme med kona hans. Jeg får ikke høre noe fint. Det er trist for jeg har bare gode minner med moren min.

Husker jeg var på sykjehuset etter skolen en gang med en kamerat, da vi gikk ut begynte han å gråte. Han sa "Det er så urettferdig. HUn er kanskje den eneste kule og snille mammaen som fins og hun skal dø. Det er så dårlig gjort". Jeg er helt jævla enig. Jeg savner henne så vanvittig mye.

Baba har ingen snill bestemor. Nå skulle jo mamma og jeg hatt det koselig. jeg skulle vært hos henneog drukket kaffe og snakket. vi skulle ha sett på tv sammen og mamma skulle ha fått se de nsiste ringenes herre filmen som kom ut på video uken etter hun døde, hun fikk aldr isett den heller.

er564rw5ty#"¤"#E¤WR FAEN:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sender masse varme hekseklemmer, jeg. Det er grusomt å miste de man er mest glad i. Vet hvor tøft du har hatt det @-->-->------------------

Skrevet

huff vennen...

jeg får så vondt av deg..

har fått med meg hvor vondt du har hatt det..

det er for jævlig.

vet ikke hva jeg skal si..

sender deg maaaange klemmer og tilbyr deg en skulder å gråte på..

så kan baba leke med marcus imens..

Gjest ninja & mikrovampyren:)
Skrevet

tusen takk.. dere to er så snille..

så søt du er kine , det vil baba gjerne.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...