Gå til innhold

Kunne dere noengang la.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barna dine ligge å sove på et hotell rom alene i Portugal, mens du og mannen din spiste middag 100 m unna??

Jeg fatter ikke at d går ANN!!!! Kunne aldri forlatt mine barn..Tenk den redselen over å være alene hvis de skulle våkne. Barn i den alderen våkner vel så og si hver natt og gråter over fæle drømmer. Iallefall i 1-2 års alderen.

Jeg vet at saken er mye omdiskutert her inne og at d nå kommer frem at de mest sannsynlig har gitt ungene sovemedisin også.. Og kanskje til og med drept henne. Huff.. Men altså de foreldrene kunne jo ikke være rett i hodet i utgangspunktet når de lat barna ligge alene?!? Eller hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde aldri gjort det for å si det sånn.

I fjor var vi på mallorca da sønnen vår var 9 mnd. Da vi hadde lagt han på kvelden, dro en av oss ut etter take-away, så tilbrakte vi resten av kvelden med god mat, spill o.l resten av kvelden. Da ble det heller ikke så sent for oss, og vi var alle opplagde og klare for nye opplevelser dagen etter.

Tror det er mange som "glemmer" barna sine når de er på ferie, noe jeg synes er helt forferdelig

Skrevet

aldri i verden!!! Ikke lenger enn terrassen altså! Hadde heller hatt barna sovende i vogn jeg hvis vi absolutt måtte ut på kvelden.....

Skrevet

Nei!

Mine barns trygghet og sikkerhet er mye viktigere enn middag og ferie... Jeg forstår ikke sånt...

Skrevet

Aldri i verden om jeg hadde jort d! da er det bedre å ha barna med i vogn eller evt bli værende på hotellrommet å finne på noe.

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Kommer an på åssen barna er, MEN aldri i livet at jeg hadde dratt fra dem uten å vite at jeg hadde full oversikt, altså måtte jeg hatt en babycall.

Skrevet

Det kunne jeg ALDRI ha gjort. Ikke hadde jeg drukket alkohol heller, synes det er nesten like galt! Hva er vitsen med å dra til syden MED barn dersom man lar barna være alene og drar ut for å spise mat og drikke alkohol!!! Da bør man heller dra uten barn.

Skrevet

ikke uten at ungene alltid sov rundt, at jeg visste at de ikkev ville få panikk om de mot formodning skulle våkne. De viktigste er likevel at jeg hadde en babysitter på som jeg kunne stolt på, men jeg vet vikke om jeg hadde klart å gå uansett. Hadde derimot ikke hatt noen problemer med å gå inn på et naborom om vi hadde hatt babysitter...

Skrevet

jeg og reagerte litt på den at de faktisk dro fra ungene sine UTEN at noen passet på. Trodde det var normalt, at man ALLTID var i nærheten av ungen sin, eller har barnevakt!(eller om en av ungene er gamle nok til å passe på de som er mindre).

Synes hele saken er mystifistisk....er så irriterende at de får såå mye oppmerksomhet bare fordi de har penger! er så mange barn som forsvinner, men ingen bryr seg!!

Skrevet

nei,sitter max ute i hagen her hos oss når barna sover,men da er vi hjemme og vinduene er åpne,så vi hører med en gang vist de våkner!! ikke har vi naboer heller.. de nærmeste bor 200 m unna,å er familie:))

jeg synes det er galskap å forlate barn når de sover,mye kan skje.. å hva vist noe hender med foreldrene??

Skrevet

Nope! det er noe som heter barnevakt hvis man absolutt må ut og spise uten barna... Madeleine-saken er grusom :-( det er så mye som skurrer der...

Skrevet

Hadde aldri eltet barnet alene. Enten hentet mat hjem eller tatt barnet med ut.

Skrevet

Det hadde jeg aldri gjort, spør du meg så er du dum i hode når man går fra ungene sine på den måten

Skrevet

da jeg var i syden med min samboer og sønnen vår, la vi han for kvelden, å koste oss ute på terassen med yatzi eller kort. eller vi så kanskje litt på tv. Men aldri i verden om jeg hadde gått fra hotellrommet.. synes ikke man skal gå fra unger med babycall i syden heller, det er jo skummelt! teknologi svikter faktisk!

Skrevet

Aldri! Men her har dem jo faktisk gått fra tre barn, - etter å ha gitt dem alle sovemedisin...

Skrevet

aldri verden. ikke så langt unna hjemme heller. selv om vi har babycall i hus kunne jeg ikke funnet på å gått særlig lengere enn ut i hagen.

men vet mange i boligfelt lenger unger, tar med babycall og stikker til naboen

Skrevet

Om vi hadde hatt en babycall og vi så leiligheten fra restaurant-bordet, kunne vi gjort det.Men ikke uten baby-call!!!! Og ikke etter at denne historien har blitt kjent!!

Vi lar snuppa sove inne mens vi er i hagen eller i garasjen, det er ofte 100 m. unna. Men det er selvfølgelig anderledes med å være i syden!!!

Jeg har veldig sympati for foreldrene, jeg!! Mange gjør små, uansvarlige vurderinger hver eneste dag. Disse har bare vært så utrolig uheldige å få kjenne konsekvensene så veldig!!!

Skrevet

når man gir sine tre små barn sovemedisin ....(!!!!)- for så å gå ifra dem....synes d r utrolig drøyt og helt hårreisende..kan ikke si jeg har mye sympati m foreldrene.. uff-utrolig trist sak...

Skrevet

Ingen med vettet i behold lar sine barn være alene igjen i leiligheten for så å gå ut å hygge seg....nei her er det noe galt.

Når vi er på ferie er hele ferien lagt opp på barnas premisser...vi får heller ta hensyn til kun oss selv når de er blitt store,

Men et par ganger i året så drar vi på weekend turer bare vi to mens besteforeldre passer barna her hjemme...det er litt deilig det...

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Forresten...tolka det som å la barna være i en sånn hotell-leilighet som de i Maddie-saken hadde, og at man ser leiligheten. Hadde aldri dratt fra barna mine på et vanlig hotell, med tanke på brann og universalnøkler.

Skrevet

takk for at dere alle er enige med meg!!

Når saken pågikk for noen måneder siden (før foreldrene ble mistenkt), var alt jeg tenkte på; HVORDAN KAN DE FORLATE BARNA SINE ALENE?! og hvorfor er det ikke FLERE som snakker om akkurat det? Diskuterte saken med flere småbarnsforeldre, men det virka ikke som at akkurat det var så viktig... Jeg synes derimot det var hårreisende.

Nå blir vel foreldrene siktet i saken. Skjønner ikke hva de er lagd av.. Tenk å flytte rundt og skjule liket av sitt eget barn med det mediekjøret rundt seg... Hele verden er jo engasjert.. Det må jo være rein ondskap..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...