Gjest Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 nå ser det helt ut som jeg blir alenemamma snart. Jeg og han jeg har følge sammen med har et barn sammen. det jeg lurer på er hva har jeg krav på når jeg blir alenemamma vet jeg har krav på os fra nav men kan jeg søke om noe annet. jeg har ikke noen steder og flytte for jeg vil ikke flytte hjem til mamman min for jeg vil klare meg selv siden jeg har fått barn. (noe som hun ikke kommer til og like) Jeg har ikke mye møbler eller noe er det noe støtte jeg kan få noen steder til å få skaffet meg et hjem og møbler? Kommer til og prøve å få tak i mye brukt til billig penge hvis jeg finner meg et sted å bo. Jeg og min samboer funker ikke sammen lenger i det hele tatt, han bryr bare om seg selv og tenker kun på seg selv hele tiden han dritter i ungen vår. han sender meg meld om at han dritter i hele meg siden han ikke får sin vilje. Når jeg er borte fra han og er på besøk hos min familie så får jeg meld om at jeg dritte i og komme hjem osv. jeg orker ikke og bli behandla sånn lenger. nå tenker jeg på vårt barn siden jeg kommer til å gå i fra han nå for det går utover vårt barn når han oppfører seg sånn. Og han nekter å få et barb til for han hater unger og dritter i unger som han sier jeg vil at mitt barn skal ha 1-2 søsken sånn at h*n ikke blir alenebarn ikke det at det er nagativt men det er jo kjekt å ha søsken som man kan støtte seg til også. Jeg trenger seriøse svar og ikke stygge kommentarer her. Kan noen pliz hjelpe meg og svare. er helt borte nå vet ikke åssen dette skal gå nå jeg flytter når jeg finner meg et sted og bo. er så lei meg sitter bare skriker vet ikke hva jeg skal gjøre lenger. Takk til dere som orket og lese syttingen min, noen skjønner sikkert hvem jeg er men ikke røp det her inne orker ikke mer dritt nå.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Hei. Er en tråd her med masse god info om hva du har krav på og kan søke om. Synes det høres veldig fornuftig og ansvarlig ut å gå ifra han. Hvis du ikke vil at noen skal vite hvem du er er det lurt å bruke anonym knappen. Holder ikke bare å midlertidig skifte nick.. Bare ett tips =) Sånn:
tonebf Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 ville bare ønske deg lykke til jeg =) *KLEM*
Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 dette var ikke bra nei. lykke til HI
Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #5 Skrevet 13. september 2007 Hei Hi her. nå har jeg og typen snakket ut sammen. han har lovet meg og skjerpe seg og slutte og komme med de kommentarerne som han har kommet med. han sa at han ikke hadde klart og leve uten oss for vi betyr alt for han. så vi ble enige om og prøve på nytt og bruke tid på og være kjærester og foreldre. Når han sier at han angrer på åssen han var så stoler jeg på det. han ville få 2-3 unger til sammen med meg,men vi skulle ta det som det kom. Etter at vi snakket ut og fikk lufta føelsene så har det blitt mye bedre her, har aldri hatt det så bra som jeg har det nå. Jeg vet at han er den mannen jeg alltid har hatt lyst til og leve livet mitt sammen med. Så jeg får se åssen dette funker. han bruker mye mere tid på dattern vår også. han har alltid vært flink med henne utenom når han er slitten eller noe sånt. Kan bare ikke skjønne at mannfolka blir så sure og sånn når de har en dårlig dag på jobb eller savner dama. ikke alle som er sånn men sånn er min samboer. Det hjelper mye bare man får snakket ut om ting så jeg skulle nok ikke ha skrevet her inne som jeg gjorde. Men nå slipper jeg i såfall å bli alenemamma siden vi snakket ut om alt som har plaget han og meg. Men takk til dere som svarte her. Og at det ikke ble mye dritt sleng til meg som det alltid har blitt når jeg har skrevt noe på dib. Må også si at jeg beundrer dere som er alenemammar for dere gjør en kjempe jobb. ikke klager dere heller. Lykke til dere alle sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå