Labbetøs Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Ser dere Alte og Helenes Svangerskap også? Hehe. Stakkars naive lille jente. Hun syntes kynnerne var så vonde, og så spurte hun JM og det kom til å bli konstante smerter under fødselen, bare svakere... Altså om kynnersmertene kom til å spre seg ut over fødselen. Shit, så sjokk hun skal få. Men koselig serie da. De gleder seg sånn... :-)
Kondis som en murstein Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Tror det er de som føder på nettet, man kan følge svangerskapet på nrk.no
Labbetøs Skrevet 10. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. september 2007 http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/285193 Øverst i menyen til venstre.
lenej :o) Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 hahaha!! flire mæ ihjel!! SÅ D NO, Å KAN IKKE NO FOR DET, MEN D E SÅNN Æ SER FOR MÆ GANSKE mange av andre dibbera her...
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 10. september 2007 #6 Skrevet 10. september 2007 Syns jo ikke det er noe å le av egentlig jeg da... Er dere liksom betterwissere siden dere har født dere da? Var det ikke ting dere lurte på og gruet dere til da dere gikk gravide? Stilte dere ingen "dumme" spørsmål til jordmor? Da var dere heldige... Syns det blir for dumt å le av slikt jeg, alle har vi vært i samme situasjon en gang.
lenej :o) Skrevet 10. september 2007 #7 Skrevet 10. september 2007 nope, ikke eg. eg hadde ikke JM-kontroll før fødseln eg. rakk ikke det. så fikk ikke spurt noen dumme spm. får eg lov å le litt da?
Labbetøs Skrevet 10. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 10. september 2007 Var ikke ment son noe hån fra min side i hvertfall. Jeg syns bare det er søtt, og jeg ler masse av ting jeg selv sa, gjorde og ikke minst tenkte da jeg gikk gravid. Jeg gikk å kjente på hver minste ting og gledet meg masse. MEN, det betyr ikke at jeg klarer å unngå å dra på smilebåndet når jeg hører henne spørre om fødselssmertene blir svakere enn kynnerne... :-)
Gjest Nydelige Christina+1pp Skrevet 10. september 2007 #9 Skrevet 10. september 2007 Ellie. Naive liten pike er hun i allefall ikke! Hun kan umulig vite hva hun går til...hvem gjorde vel det første gang man er gravid?! Synes hun virker kjempe søtt jeg, både hun og kjæresten:-)
Labbetøs Skrevet 10. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 10. september 2007 Sitat meg selv: Jeg syns bare det er søtt, og jeg ler masse av ting jeg selv sa... Ser at det var litt hardere formulert enn nødvendig, men les mitt andre innlegg og ikke vær så hissig da. Jeg syns hun er uvitende og forventningsfull ja, men er det så ille? Jeg var jo akkurat like naiv og uvitende da jeg var førstegangs selv, og det var sikkert du også. Jeg syns som sagt de er bare søte, og at det er en koselig serie.
mam <3 Skrevet 10. september 2007 #11 Skrevet 10. september 2007 Er da egentlig ikke noe å le av? Tipper de fleste stiller dumme spm når de er førstegangs. Det gjorde i allefall jeg. :0)
♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 10. september 2007 #12 Skrevet 10. september 2007 jeg synes hun var søt jeg.....) er jo ikke bare bare å gå gravid for første gang da.....)
Labbetøs Skrevet 10. september 2007 Forfatter #13 Skrevet 10. september 2007 Jeg syns det er litt morsomt. Kan ikke ummgå å dra litt på smilebåndene da nei. Hehe. Skulle hatt alle mine rare tanker og utsagt nedskrevet. Det hadde sikkert gitt meg mye latter i kommende år...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå